Форум «Продакш в Україні»: Кейси першого заходу від двох Асоціацій та КМКФ «Молодість»

31.07.2020
об 16:43

Чи можна 8 годин поспіль говорити про кіно та рекламу? Звісно, особливо, коли це не просто балачки, а обмін досвідом, презентація нових проєктів та дискурс про нові тенденції, які з’явилися під час карантину.

 

Липень у кіноіндустрії проходив доволі плідно. Наприклад, Асоціація кіноіндустрії України за підтримки Українського культурного фонду розпочала приймати фільми для участі в міжнародній Лабораторії кіномонтажу Final Cut Lab+, яка цьогоріч відбуватиметься в онлайн-форматі. Термін подачі заявок минув 30 липня, і вже 14-18 вересня 2020 року всі, хто потрапив до Лабораторії, зустрічатимуться дистанційно та працюватимуть за регламентом заходу. Ще одним проєктом Асоціації спільно з Mannheim Meeting Place (MPP) та за підтримки Державного агентства України з питань кіно й за участі КМКФ «Молодість» є «Школа молодих продюсерів. Місце зустрічі – Київ». Вона розпочалась у другій половині липня 2020 року, а основна частина інтенсиву відбуватиметься 26-28 серпня під час проведення 49-го міжнародного кінофестивалю «Молодість». Ці два проєкти Асоціації кіноіндустрії України сприяли народженню Форуму «Продакшн в Україні», до якого долучилась Асоціація рекламних продакшенів України. Захід об’єднав продюсерів зі сфери кіно та реклами.

«Бути першопрохідцем в організації тих чи інших індустріальних івентів для Асоціації кіноіндустрії України є звичним явищем: перший майстер-клас з EAVE, форум кінокомісій, конференція з Eurimages та MAIA, First Cut Lab. Ми завжди намагалися налагодити комунікацію між різними учасниками кінопроцесу. В умовах карантину Асоціація провела ревізію своєї діяльності й зараз ми радо ділимося з колегами досвідом щодо пошуку нових форм і форматів, даємо поради щодо підготовки до пітчу або ж з промо авторського кіно, розказуємо молоді, як потрапити до світу кіно та реклами — жодної випадкової теми. Сподіваємось, що Форум поклав початок діалогу інсайдерів індустрії й стане системною подією», – розповіла режисерка, продюсерка та засновниця Family Production, членкиня Наглядової ради Асоціації кіноіндустрії України АНАСТАСІЯ БУКОВСЬКА.

Діалог між двома Асоціаціями та власне Форум стали можливими завдяки тому, що до організації заходу долучився новий підрозділ КМКФ «Молодість» Molodist-events.

«Ми гнучкі у виборі партнерів для колаборації та цінуємо взаємність і комфортність в комунікації. «Молодість» – це не тільки кінофестиваль, а й безліч позафестивальних продуктів та проєктів, які ми плануємо розвивати. Далі більше», – прокоментував генеральний директор «Молодості» ІВАН АДАМЧУК.

Асоціація рекламних продакшенів України, дізнавшись, що організацією Форуму будуть займатися куратори одного з нових напрямків  КМКФ «Молодість», досить швидко погодилися на участь у заході.

«Вперше я відвідав фестиваль у свої чотирнадцять, у 1988 році, і відтоді став постійним глядачем «Молодості» упродовж наступних 30 років – не пропустив жодного сезону, побачив багато хорошого кіно. Коли такий легендарний кінофестиваль, як «Молодість», запросив Асоціацію рекламних продакшенів України до партнерства – іншого бажання, як підтримати ініціативу, не було. Нам приємно спільно організувати відкритий івент, який, до речі, став першим для АРПУ та відкрив новий формат індустріальної платформи – Molodist-events. Сподіваємось, що Форум поклав фундамент тісній співпраці Асоціації та «Молодості» у майбутніх проєктах. Впевнені, що тільки за рахунок колаборації можна шукати й знаходити нові формати власного вдосконалення та ділитися досвідом», – зауважив CEO/Producer ESSE Production House, голова Наглядової ради Асоціації рекламних продакшенів України ВІТАЛІЙ ШЕРЕМЕТЬЄВ.

Сам захід, у якому і в панелі програми кіно, і в панелі програми реклами спікерами стали продюсери та фаундери продакшн-компаній, відбувався на Даху Kooperativ. У перший день Форуму співзасновник робочого простору з мальовничою терасою Василь Гроголь привітав кіноспільноту в локації, яка сприяла неформальному спілкуванню, новим знайомствам та народженню цікавих ідей. Далі розпочався брейн- штурм від вітчизняних продюсерів. Зокрема, продюсерка ESSE Production House, заступниця голови Film Industry Association of Ukraine Наталія Лібет навчила, як правильно готуватися до пітчингу та докладніше розповіла про проєкт «Школа молодих продюсерів. Місце зустрічі – Київ», яким опікується; продюсер Toy Pictures Дмитро Суханов поділився кейсами, які отримав під час промокампанії фільму «Мої думки тихі», та дав вектори просування авторського кіно в Україні; режисерка та продюсерка FAMILY PRODUCTION Анастасія Буковська поділилася досвідом фільмування короткого метра із залученням команди кіноінтернів, яких шукала спеціально для цього проєкту. Кастинг-директори Павло Макарченко та Ніка Бондар розповіли присутнім акторам, як потрапити на міжнародний ринок, які можливості відкрив карантин та як ними скористатися не виходячи з дому.

 

«Я познайомилася з кастинг-директорами, дізналася ще більше про онлайн-платформи для артистів. Наразі в мене є час, щоб присвячувати його не тільки акторству, але й продакшну. Тож цікавим для мене виявився і другий день. Я колись працювала у сфері комерційного відео, займалася пошуком закордонних клієнтів, які б знімали свою рекламу в Україні. Напевно, найближчим часом повернусь до співпраці з компанією, яка виготовляє комерційне відео. Тож для мене важливо розуміти, які тенденції і у сфері кіно, і у сфері реклами, адже у зв'язку з карантином деякі напрямки роботи зазнали суттєвих змін, тож після самоізоляції цей захід став для мене важливою подією», – розповіла актриса МАРІЯ.

Дійсно, другий день організатори присвятили питанням створення комерційного відео. Пандемія так чи інакше вплинула й на цю сферу діяльності, тож продюсери ділилися здобутим під час карантину досвідом і дискутували про нові шляхи розвитку реклами.

«Моя робота пов'язана з виготовленням комерційного відео, тому сьогодні я чекаю на виступ Анастасії Буковської, яка розповість про нюанси зйомок, що виникли під час карантину. Наш продакшн має наміри виходити на зовнішніх клієнтів, тож, думаю, те, про що розповідатиме Анастасія, мені певною мірою допоможе в роботі. Суто для себе чекаю на виступ Дмитра Суханова, адже цікаво дізнатися про фах продюсера від практика», – поділилася своїми очікуваннями від другого дня Форуму менеджерка з продажів  StarLight Production АННА АСТРОВСЬКА.

Зміст вечора полягав у тому, що продюсери ділилися кейсами, отриманими під час реалізації проєктів. Зокрема, продюсерка компанії The Matini Shot Яніна Суліма розповіла про упередження, з якими довелося мати справу під час створення відео на соціальну тему; засновниця та виконавча продюсерка продакшн-компанії Colorfilm Яна Картун заговорила про нову тенденцію в рекламі – вертикальне відео, адже контент має підлаштовуватися під аудиторію, а найактивніші представники сучасного суспільства спілкуються сьогодні в інстаграм; засновник і продюсер Toy Pictures Дмитро Суханов вирішив не тільки розповісти, як молодим продюсерам потрапити у сферу продакшну, а й оголосив про старт конкурсу для початківців у цій сфері від своєї компанії; продюсерка, режисерка та співзасновниця FAMILY Production Анастасія Буковська поділилась здобутим під час карантину досвідом зйомок та нюансами дистанційної роботи; продюсер NO STARS Іван Крутоус розповів, як гідно виходити із ситуацій, коли під час зйомок щось йде не так; продюсер Gvardiya Production House Олег Кошовий позбавив ілюзій щодо постпродакшну, тобто пояснив, що ідеальний результат досягається тільки тоді, коли продакш і постпродакшн працюють на 100 %.

«2020-й став чи не найбільш хитким роком для індустрії кіно та реклами. Фактично вперше в історії прокату робота кінотеатрів була на кілька місяців заморожена, як здебільшого й знімальні процеси, а низка фестивалів перейшли в онлайн. За таких умов саме комунікація між сталими гравцями й майбутніми творцями ринку реклами й кіно дає розуміння актуальних процесів, підказує  рішення, а подекуди й формує тенденції. На мою думку, Форум «Продакшн в Україні» взяв на себе таку місію», – резюмувала промопродюсерка фільму Ukraїner. The Movie ОКСАНА КУЗЕМА.

Наступна корисна зустріч для фахівців з просування українських проєктів на внутрішньому та міжнародному ринках чекає в рамках «Школи молодих продюсерів. Місце зустрічі – Київ». Інтенсиви відбуватимуться під час проведення 49-го Київського міжнародного кінофестивалю «Молодість». Що ж стосується нової платформи – Molodist-events, її представники обіцяють наприкінці року провести ще кілька індустріальних заходів, тож слідкуйте за анонсами.

 

Читайте також:

Новини

В Україні проведуть Форум для кастинг-директорів

Така подія відбуватиметься в нашій країні вперше. Онлайн-проєкт з елементами освітньої програми проведуть у партнерстві з Українською асоціацією кастинг-директорів та за підтримки УКФ.

10.07.2020
об 12:12

Новини

НВО Europe восени почне транслювати «Мої думки тихі»

Цієї осені на НВО Europe покажуть українську стрічку «Мої думки тихі». Як зазначили продюсери фільму Дмитро Суханов та Алла Бєлая контракт на показ фільму на європейській стрімінговій платформі НВО був підписаний ще навесні, але тільки зараз завершився етап передачі матеріалів проєкту згідно міжнародних стандартів QC компанії HBO.

14.07.2020
об 16:15

Новини

Стрічку «Забуті» адаптують для незрячих та нечуючих глядачів

Стрічка «Забуті» режисерки Дарії Онищенко, яка цього року стала фільмом-відкиття київського міжнародного кінофестивалю «Молодість», стане доступним для незрячих та нечуючих людей. Завдяки виготовлено звукоопису для незрячих людей та розгорнутим субтитрам для нечуючих глядачів, які зможуть переглянути стрічку, завантаживши перед тим спеціальні додатки Earcatch та Subcatch на свій смартфон. Про це стало відомо під час пресконцеренції щодо проведення 49-го КМКФ «Молодість».

08.07.2020
об 15:13

Новини

Фільм «Забуті» відзначили нагородами на кінофестивалі у Португалії

Стрічка режисерки Дарії Онищенко отримала ще одну спеціальну нагороду на міжнародному кінофестивалі. У минулому році на 35 Міжнародному Варшавському Кінофестивалі «Забутих» вже відзначали Спеціальним Призом Журі.

28.07.2020
об 19:58

«Молодість»: Фестиваль з 50-річною історією і амбіційними планами
Події

«Молодість»: Фестиваль з 50-річною історією і амбіційними планами

7 липня у Fedoriv Hub відбулася перша пресконференція нового 49-го сезону київського міжнародного кінофестивалю «Молодість». Він пройде з 22 по 30 серпня і відкриється українською картиною Дарії Онищенко «Забуті».

08.07.2020
об 16:07

У серпні кінофестиваль «Молодість» відкриють драмою «Забуті»
Події

У серпні кінофестиваль «Молодість» відкриють драмою «Забуті»

49-й Київський міжнародний кінофестиваль «Молодість» розпочнеться 22 серпня. Фільмом-відкриття стала драма про життя в окупованому Луганську «Забуті» режисерки Дарії Онищенко.

23.06.2020
об 14:44