Трейлери та відео

Вийшов другий трейлер стрічки «Номери»
З’явився офіційний трейлер українського фільму «Атлантида»

Вероніка Ясинська: «Коли за фільмом видно його творця, це – “магія кіно”, яка безперечно зацікавлює глядача»

27.07.2019
об 15:34

Ринок кінотеатрального прокату в Україні швидко розвивається, а українське кіно щорічно б’є нові рекорди. Директорка дистриб’юторської компанії VOLGA Україна Вероніка Ясинська розповіла VGL Cinema про плани на найближчі півроку, про те, чи є на ринку конкуренція за українське кіно та як знайти рівновагу між роботою та життям.

– Скільки релізів VOLGA Україна випустила за минулий рік? Які успіхи Ви хотіли б виділити?
– Минулий рік став успішним для VOLGA Україна. Ми випустили на великі екрани майже двадцять п’ять проектів, серед яких немало знакових та важливих для нас: це і продовження франшизи «Пригоди Паддінґтона», і надзвичайно успішна сатира «Смерть Сталіна», комедійний проект «Красуня на всю голову», фільм-катастрофа «У полоні стихії», знятий за реальними подіями, та біографічна драма «Всі гроші світу», яка базується на реальній історії. Загалом можу з упевненістю сказати, що лайн-ап VOLGA відрізняється особливою любов’ю до екранізацій реальних, інколи неймовірних життєвих історій. Цей рік обіцяє бути для VOLGA врожайним. Уже за перше півріччя ми випустили в прокат 18 релізів і плануємо понад 20 на друге півріччя.
Зараз нам дійсно є чим щиро пишатися й навіть похвалитися. Без перебільшення тріумфальний успіх мала анімація «Королівський коргі», яку в Україні подивилося понад 262 тисячі глядачів. Потішила нас своїми зборами й молодіжна історія кохання «Після», знята за мотивами світового бестселера. До речі, на успіх стрічки жодним чином не вплинула відсутність в Україні друкованої версії книги-першоджерела. Нам вдалося переконати понад 160 тисяч глядачів та привести їх до кінозалів. Такого ажіотажу в соцмережах, який був напередодні виходу фільму, ми не бачили давно. Порівняти це можна хіба з «Голодними іграми». До речі, ми з нетерпінням очікуємо продовження цієї франшизи.

– Як Вам здається – яку частку в планах дистриб’ютора має займати українське кіно?
– Враховуючи зростання українського кіновиробництва та якість продукту, що з’являється, ми, як, до речі, й усі, бачимо перспективи та певні, що українські фільми зможуть конкурувати з іноземними стрічками за всіма критеріями. Ми віримо в українське кіно та  націлені на розвиток і поповнення нашої лінійки локального контенту. Найближча перспектива – за випуском великого українського кінопродукту в рамках співпраці з Film.ua Group  «Віддана». Також ми готові поекспериментувати з гарним жанровим кіно – наразі в нас на розгляді низка якісних українських проектів.

– Чи існує серед дистриб’юторів конкуренція за українське кіно?
– Ми певні, що без конкуренції розвиток зупиняється. VOLGA Україна, як один з найсильніших українських незалежних дистриб’юторів, демонструє високий стандарт роботи з кінопродуктом, що потрапляє до нашого лайн-апу. Це дозволяє бути в першому ешелоні в такій конкуренції. Ми можемо дечим поділитися з партнерами, нашій експертизі довіряють, наші результати говорять самі за себе. До того ж наш підхід до випуску будь-якого проекту – це чітке опрацювання стратегії та максимально сильний розпис, і це є своєрідною візитівкою.

– Як Ви обираєте фільми (мова не лише про українські)? Чи є у вас універсальні критерії?
– Оскільки VOLGA – це комерційна організація і наша мета полягає в отриманні прибутку, звісно, доводиться бути надзвичайно чутливими до актуальних трендів, аби розуміти, за що глядач готовий платити гроші, вирушаючи в кіно саме сьогодні. Це непросте завдання, виконання якого вимагає зусиль. Універсальних критеріїв тут точно немає. Здавалося б, усі люблять посміятися, проте по-справжньому успішних комедій, які збирали б приголомшливу касу, не так уже й багато. Кожен нібито цінує потужний акторський склад, однак немало кінокартин з професійними акторами так і не знаходять свого глядача.
Думаю, відмітна риса фільмів VOLGA – це сильна авторська складова, коли за виробництвом стрічки видно її творця, який вклав душу у своє дітище. Без цього будь-яка кінокартина – це лише конструктор, кубики концептів і блоки маркетингових зусиль, які, склавшись, не створюють фільму, здатного залучити глядацьку аудиторію.
Виміряти цю складову неможливо, але, коли вона є, це одразу видно й відчувається у фільмі будь-якого жанру – від фантастичного блокбастера до анімаційної стрічки або драми. Гадаю, це і є славнозвісна «магія кіно», з допомогою якої фільми VOLGA «Артист», «Голодні ігри», «Паддінґтон» та багато інших знайшли свій шлях до сердець українських глядачів.

– Розкажіть про плани на найближчі півроку. Які релізи очікують на глядачів?
– Ми підготували захоплюючий та різноплановий контент, що задовольнить найвибагливішого глядача. Значне місце в нашому пакеті займають проекти для сімейної аудиторії, і, досягнувши в цій царині успіху, зараз ми готуємо до виходу на екрани шість анімацій. У серпні в прокат вийде велика сімейна анімація «Uggly Dolls. Ляльки з характером», яка завоювала серця мільйонів глядачів у всьому світі. Чекайте на неї в українському прокаті з 22 серпня.
Не можу не згадати про артові перлини нашого лайн-апу, які цьогоріч прикрасять ювілейний Одеський міжнародний кінофестиваль. Наш фільм «Прекрасна епоха» стане фільмом-відкриттям ОМКФ. Це дуже відповідально та хвилююче для нас. А ще символічно, адже й перший Одеський кінофестиваль десятиріччя тому відкривався саме нашою стрічкою «Артист», і це – чудова традиція.
А ще гала-прем’єрою ОМКФ стане фільм Педро Альмодовара «Біль і слава» з Антоніо Бандерасом та Пенелопою Крус. Одразу після цієї прем’єри стрічка з’явиться в українському прокаті.
Насправді, наш релізний розклад зараз настільки насичений, що, з одного боку, важко виділити конкретні фільми, але в той же час хочеться розповісти про всі!
На глядача чекатиме повернення до витоків культового режисера Гайя Річі з його комедійним екшеном «Джентельмени», комедія з Джейсоном Судейкісом «Тачка на мільйон», дивовижна й зворушлива історія з Кейт Бланшетт «Куди ти поділася, Бернадетт». Не залишимо без уваги й інші жанри, тому в нашому пакеті є денний хорор від Арі Астера «Сонцестояння» і трилер «Кімната бажань» з Ольгою Куриленко в головній ролі. Цьогоріч ми плануємо випустити ще близько п’ятнадцяти проектів. Отож, запрошуємо на нашу презентацію на Кіноринку в рамках ОМКФ, де ми детально розповімо про наші плани!

 – На який з цих релізів Ви робите ставку?
– Насправді, робити ставки – це робота букмекерів. А щодо нас, то ми просто любимо кожен свій проект і віримо в нього. А для того, аби в нього повірив і глядач, ми докладаємо багато зусиль і справді якісно і класно робимо свою роботу.
Звісно, найближчим часом усі наші сили спрямовані на випуск «Uggly Dolls. Ляльки з характером» – великої сімейної анімації студійного рівня. Глядачі на власні очі зможуть оцінити її якість та добірний гумор уже з 22 серпня. Ми не лише вбачаємо комерційний потенціал у цьому продукті, а й робимо все для справжньої «агліманії». Нашу віру в ці іграшки розділяють і промо-партнери, зокрема мережа Макдональдс, де заплановано активності та веселощі протягом усього серпня. Діти та дорослі знайдуть «аглі» іграшки в «Хепі Міл», а потім побачать їх на великому екрані, і це дуже круто!

– В Україні часто скаржаться на недостатню кількість кінотеатрів та екранів. Ви відчуваєте цю проблему? Як її подолати?
– Український кіноринок перебуває в процесі розвитку – це стосується не лише кіновиробництва, а й галузі показу контенту загалом. Це складний і тривалий процес. Досі більшість існуючих в Україні кінотеатрів – це заклади з малою зальністю, що обмежує їхні й наші можливості. Особливо гостро постає це питання, коли мова йде про маленькі міста, де конкуренція з монополістами ринку в боротьбі за екранний час неймовірно напружена, а іноді – запекла.
Вирішення цієї проблеми, на мій погляд, заховане в полі державного впливу. Насправді, важливо підтримувати не лише кіновиробництво, а й кінопоказ, інфраструктуру кінематографа. Тут, мабуть, варто звернутися до досвіду провідних європейських ринків, до їх механізмів держпідтримки в розширенні кінотеатрального ринку й розвитку інфраструктури. Це, зокрема, і покращення інвестиційного клімату, і система державного кредитування, і субсидіювання, і розробка нормативних баз та програм для підтримки та розвитку кінотеатральних мереж. І таких важелів впливу багато – взяти хоча б впровадження електронного єдиного квитка в кінотетарах, мета якого – зробити звітність касових зборів і безпосередньо кінопрокат максимально прозорими. 

– Вероніко, Ви керуєте великою компанією. Як вам вдається справлятися з неминучим стресом? Як ви розподіляєте свій work-life balance? Скільки часу приділяєте родині, а скільки – роботі?
– Кілька років тому на екрани вийшов фільм із Сарою Джесікою Паркер «Я не знаю, як вона робить це». Зізнаюся, багато в чому цей фільм про мене, адже ідеально описує мій стиль життя. Це і шалений темп, постійна мультизадачність, нові виклики й цілі – з одного боку, це надзвичайно виснажує… Проте з іншого – неймовірно стимулює, мотивує та заряджає енергією. Мій рецепт простий – трохи сну, регулярні тренування о сьомій-восьмій ранку й найголовніше – безумовна підтримка моєї родини. А ще останнім часом я практикую LOW FODMAP харчування, що передбачає повне виключення з раціону лактози, глютену та цукру.
Баланс доводиться знаходити, і, відверто кажучи, точної його формули в мене немає. Народження мого другого сина збіглося з «народженням» VOLGA, і всі етапи доводилося поєднувати – виховувати сина, паралельно зводячи міцний фундамент для подальшого будівництва компанії. У мене з цих питань є гарний досвід та ціла гора різноманітних лайфхаків! Можу з упевненістю сказати, що мої діти певним чином піддалися впливові моєї професії і профдеформації. Зараз поясню. Переглядаючи нові трейлери та фільми, вони можуть дати свою оцінку… прогнозів касових зборів, і  завжди запам’ятовують, а потім розповідають мені, які трейлери в кінотеатрах демонструвалися перед показом.
Я точно знаю, що в моєму особистому, професійному та публічному житті, незважаючи на шалену зайнятість та навантаження, є певний баланс. Саме завдяки йому я не втрачаю зв’язку ані з родиною, ані з роботою!