Трейлери та відео

Частину бокс-офісу «Номерів» спрямують на благодійність
В українських кінотеатрах покажуть «Людський голос» Педро Альмодовара

Продюсерка кінокомпанії Star Media Галина Храпко: «Потужні кінокомпанії потрібні державі».

15.09.2019
об 15:48

На цьогорічному пітчингу Держкіно перемогли 4 проекти кінокомпанії Star Media, серед яких потужна історія про українську поетесу та палку патріотку Олену Телігу, а також сімейна комедія «Шалена подорож». Продюсерка кінокомпанії Star Media Галина Храпко зтверджує: «Потужні кінокомпанії потрібні державі – вони створюють якісний контент з гарантією повернення вкладених коштів та додаткового прибутку в установлені строки». VGL cinema зустрівся з Галиною Храпко, аби дізнатися всі деталі щодо майбутніх кінокартин.

      

– Цього року відразу два Ваші кінопроекти отримали державне фінансування. Один з них – українська сімейна комедія «Шалена подорож». Розкажіть про неї детальніше.
– Повнометражний фільм «Шалена подорож» обіцяє бути цікавим та захоплюючим, адже тут буде змішання жанрів: роуд-муві, комедія і трагікомедія з елементами сатири. Це буде весело-гротескна, з елементами абсурду-оксюморона стилістика, у якій з гумором обіграватимуться соціальні меседжі й паралелі, про які дуже хочеться й потрібно говорити сьогодні. Буде багато комедійних ситуацій, пригод, які гарантують сміх, впізнавані реалії сьогодення та обов'язковий happy еnd з хітом від соліста гурту «ТІК» Віктора Бронюка. Також буде багато різностильової й неординарної української музики. Центральні ролі у «Шаленій подорожі» виконають топові українські актори: Ірма Вітовська, Олеся Жураковська, Вячеслав Довженко та багато інших знаменитих професійних українських акторів.  Автором сценарію стала відома письменниця та кіносценарист Ірен Роздобудько, а це, безумовно, – знак якості. 

–Останнім часом вітчизняні музиканти стали все частіше з’являтися в кіно. Монатік, Потап і Винник – у «Скаженому весіллі», Полякова і Астафьєва – у «Свінгерах» тощо. Ви запросили Бронюка у свій фільм, аби  привернути до стрічки увагу шанувальників його музики?
–Насамперед тому, що у Віктора Бронюка яскравий типаж, гарне почуття гумору – він органічно вписується в образ персонажа нашого фільму весільного музиканта Володьку, що ледь не зірвав весілля через те, що на нього спокусилася сама наречена. Музикант виконає у стрічці власні хіти й нові пісні.

–У найкасовіших українських фільмах останніх років зазвичай розповідається про весілля. Навколо цієї теми обертаються сюжети комедій «Секс і нічого особистого», «Я, ти, він, вона» тощо. Чому весілля на екрані забезпечує нашим фільмам касовий успіх?
–Глядач хоче бачити те, що йому подобається. Важко уявити осінню пору в колоритній українській глибинці без весілля. Весілля для українців – це святе!

–Разом з фільмом «Шалена подорож» на 11-му пітчингу Держкіно підтримало ще один ваш фільм – бойопік про Олену Телігу «Одержима».
–Що стосується тематики другого фільму, то про Олену Телігу дуже мало знають українці. Хоча це жінка-феномен, що увірвалася у свою епоху, як комета. Витончена аристократка, перша українська модель, що виходила на подіуми Європи. Вона була розстріляна в Бабиному Яру під час Другої світової війни у віці 35 років. А ще вона надзвичайно вродлива та розумна, палка патріотка. Це культова поетеса, поезія якої стала надбанням не тільки національної, але й світової культури. Однак про Телігу немає жодного художнього фільму. До сьогодні існували лише письмові спогади її сучасників та короткі документальні стрічки, але вони не розкривають образ цієї особистості в усій глибині та оригінальності.

«Одержима» стане не плакатною стрічкою про любов до батьківщини, а першим масштабним байопіком про неординарну особистість, яка вміла вести за собою, у яку були закохані чоловіки того часу, чиє слово,  пронизане глибинним змістом, і в наші дні залишається актуальним.

–Загибель Олени Теліги й досі викликає багато питань. Як це буде показано у вашому фільмі?
–Справді, досі залишається загадкою, чому вона свідомо обрала розстріл, хоча їй пропонували покинути окупований Київ, зберегти життя собі та чоловіку, який пішов за нею на смерть. Ми маємо кілька версій цієї розгадки, яка базується на ґрунтовному вивченні архівних документів, і кожна з них матиме художній домисел, який правдиво відтворить стан Олени Теліги та її вибір.

–На коли заплановані зйомки «Одержимої»? І де вони проходитимуть?
–Зйомки плануємо на осінь 2020 року з релізом у лютому 2022 року. У липні  2021 року виповнюється 115 років з дня народження Олени Теліги, і ми маємо бажання відкрити цим фільмом 12-й Одеський міжнародний кінофестиваль. Відтак – представити стрічку на Каннському кінофестивалі та низці інших престижних кінофестивалів класу А, щоб світова спільнота дізналася про легендарну українську поетесу, жінку-феномен. Про Олену Телігу з упевненістю можна сказати, що вона належить до пророків української нації, слова якої були актуальними як 100 років тому, так і тепер. У фільмі будуть використані реальні висловлювання Олени та її соратників, вірші.   На разі ми розглядаємо на роль Олени Теліги європейських актрис. І це також може посилити маркетингову стратегію в питанні привернення уваги європейських дистриб’юторів до фільму. Кінотеатральний реліз ми плануємо присвятити 80-річчю розстрілу в Бабиному Яру.Проходитимуть зйомки у Києві, Львові та Празі.

–Неодноразово доводиться чути думку про те, що держава має підтримувати насамперед ті фільми, що знімаються невеличкими кінокомпаніями. Адже в них бракує бюджетів, на відміну від великих кіновиробників.
–Так, найчастіше це питання й побажання виникає в соцмережах чи виходить і від самих експертів державних пітчингів. Я в таких випадках кажу: потужні кінокомпанії потрібні державі, щоб держава мала якісний контент з  гарантією повернення вкладених коштів та додаткового прибутку у встановлені строки. Це що стосується комерційних фільмів для широкого загалу. А є низка таких, які можуть не дати збори в кінотеатрах, але дати ім’я, принести визнання, популярність, нагороди на світовому ринку. Для будь-якого фільму – фестивального чи комерційного – потрібні якість, вміння, досвід, грамотна маркетингова стратегія, потужна промокампанія.  

Звісно, що треба розвивати, стимулювати, підтримувати й початківців. Але треба розуміти, яка команда буде втілювати історію, з якою фільмографією та рейтингами проектів.

Здобути репутацію легше, ніж її утримувати….

Мені б дуже хотілося, щоб ключовим критерієм для всіх кінокомпаній була репутація…