Трейлери та відео

«Пригоди на Місяці»: український трейлер нової анімації
«Смерть на Нілі»: офіційний трейлер та постер

Робота з режисером: Інтенсив «Я – актор. Нові обличчя»

01.09.2021
об 11:16

Триденний інтенсив «Я – актор. Нові обличчя» від Star Media School добіг кінця в Запоріжжі та Дніпрі. Нагадаємо, безкоштовний для акторів проєкт втілюється в життя за підтримки Українського культурного фонду. Коучі, серед яких акторка Лариса Яценко, режисер Роман Бровко та кастинг-директорка Ірма Царьова вже встигли побувати в Дніпрі та Запоріжжі. Далі на них чекають слухачі онлайн-лекцій у Львові та Одесі. VGL cinema вже спілкувався з акторкою Ларисою Яценко, яка пояснила свою мету та принципи роботи із «Новими обличчями». Що ж учасники інтенсиву роблять на зустрічах з режисером Романом Бровко, ми також дізналися з перших вуст.

 

 

Нині українське кіно- та серіальне виробництво набирає обертів. Наприклад, компанія Star Media в середньому за рік знімає приблизно 30 телесеріалів. Звісно, за таких темпів режисерам та кастинг-директорам хочеться не тільки працювати з уже відомими широкому загалу акторами, а й відкривати для глядачів і ринку нових зірок. Проте «свіжа кров» має бути добре підготовленою. Саме із цією метою лектори Star Media School вирушили містами України.

 

«Серіальне виробництво вимагає нових облич. Треба давати шанс проявити себе фахівцям не тільки з Києва, а й із інших міст та містечок України. Такі актори дещо обмежені через територіальну віддаленість від виру процесів виробництва, які здебільшого відбуваються в столиці, але в них теж є шанс потрапити на екран. Сьогодні розвивається практика дистанційного кастингу, коли актори записують свої самопроби й надсилають нам. І основна місія та завдання цього короткострокового курсу – надати інформацію акторам із різних міст України щодо того, як працює індустрія нині, як не проґавити можливості потрапити в кіно або серіал, як проявити себе й що хочемо бачити ми, переглядаючи відеопроби того чи іншого актора», – розповів режисер РОМАН БРОВКО.

 

Напередодні практичного блоку учасники інтесиву відвідали декілька онлайн-лекцій кожного із трьох фахівців. Під час вебінарів акторка, режисер та кастинг-директорка надали необхідний мінімум актуальної інформації. Наприклад, Роман Бровко зробив акцент на відмінності театральної гри акторів і роботи в кадрі.

 

«Сьогодні є безліч акторських шкіл, які дають в основному такі знання, які можна застосовувати тільки працюючи на театральній сцені. Як правило, випускники таких закладів не мають уявлення про специфіку роботи в кадрі. У кіносеріальному виробництві інші підходи в роботі над персонажем, адже графік зйомок вибудовується не за лінійним розвитком подій історії, а виходячи з інших аспектів. У театрі актор переживає історію від початку й до кінця, у кадрі, наприклад, сьогодні може бути фінал і зав’язка, а завтра початок історії. І на кожному із цих етапів актор має включати фантазію та чітко розуміти закадровий простір, а для цього необхідно, що називається, жити в матеріалі, аби в кожному епізоді розуміти, що вже пережито героєм, зроблено, побачено, словом, з яким шлейфом він перебуває в кадрі. Це дуже важливо, тому до роботи над персонажем має бути комплексний кіношний підхід. Він значною мірою відрізняється від театрального, і тим акторам, які хочуть працювати в кадрі, це потрібно розуміти, адже нині повний метр і серіали знімають шаленими темпами. Така дещо конвеєрна робота, на відміну від Гайдарівських та Рязанівських часів, коли режисер повнометражної стрічки міг дозволити собі знімати 2 хвилини екранного часу цілий день. Сьогодні за одну робочу зміну ми знімаємо 15 – 20 хвилин чистого матеріалу», – під час перерви стисло переказав свій теоретичний блок РОМАН БРОВКО.

 

Нагадаємо, у фільмографії режисера серед понад 10 фільмів та серіалів біографічна драма про Василя Стуса «Заборонений». Також серед доробку Романа Бровка незабаром з’явиться ще два серіали: один з них перебуває на стадії постпродакшну, а робота над іншим тільки-но починається. Щоправда, навряд хтось із акторів, яких режисер побачить у Дніпрі, Запоріжжі, Одесі та Львові, зможе потрапити в проєкт, який Роман із творчою групою починає фільмувати, однак він не виключає можливості співпраці з тими, хто пройшов інтенсив від Star Media School.

 

«Щороку кінокомпанія Star Media працює над 20 – 30 серіалами. Якщо брати головних героїв, на такі позиції в серіалах, як правило, затверджують акторів, у бекграунді яких 5 – 10 зіграних головних ролей. На другорядних персонажів – це перша 4-ка або 8-ка, залежно від сюжету, – можуть претендувати медійні актори, тобто в їхньому резюме щонайменше 60 – 70 робіт у кіно та серіалах. Далі йдуть так звані support karakter – підтримуючі персонажі, на ролі яких, у принципі, могли б претендувати учасники інтесиву. Адже після цих складних сцен, які ми розібрали та відзняли, впоратися із самопробами на значно легших персонажів їм буде набагато простіше. Крім того, у них буде досвід із режисури, розуміння мотивації та психології героя», – зазначив РОМАН БРОВКО.

 

Для офлайн-роботи з учасниками інтесиву «Я – актор. Нові обличчя» режисер Романа Бровко обрав три сцени з відомих фільмів:  «Непристойна пропозиція» (1993 рік), «Весілля мого найкращого друга» (1997 рік), «Кохання живе три роки» (2011 рік).

 

 

«Сцени я відбирав з позиції того, що є актуальним на ринку акторської праці. Найчастіше серіальний продукт має жанр драми, мелодрами, детективу, ще почали знімати ситуативні комедії та ромкоми, також набирає актуальності драмеді. Отже, я обрав драму, мелодраму та романтичну комедію», – прокоментував вибір сцен РОМАН БРОВКО.

 

Ще під час онлайн-блоку актори отримали тексти та мали трохи часу, аби переглянути фільми. У кожного з них від режисера було поставлене завдання не скопіювати оригінал, а розібратися в настроях героя, у його відчуттях, у проявах своїх емоцій у дії. Акторка Лариса Яценко допомогла учасникам інтесиву розібрати стани персонажів і дала інструменти, які мали допомогти партнерам у кадрі. Після того як учасники розділилися на пари та після репетицій спочатку з Ларисою Яценко, а потім і в присутності режисера, який також давав свій коментар стосовно роботи кожного та порадив, як зробити свого персонажа ще виразнішим, кращим та реалістичнішим, – сцени записали на камеру. Кожна пара працювала на три об’єктиви одночасно, і в кожного з них буде можливість побачити свою роботу в кадрі та зробити висновки.

 

 

«На цій практичній серії майстер-класів я хотів дати можливість кожному спробувати попрацювати в серйозному драматичному жанрі, де загострення пристрастей на дуже серйозному драматичному рівні, і в якихось комічних, романтичних жанрах, де все умовніше й м'якше грається, як-то кажуть, більше іронії, менше драми. Як режисер, я вважаю, що вчитися треба на складних образах, де є суперечливість, де є прагнення до чогось непростого, не зрозумілого на перший погляд. Звичайно, я не можу сказати, що в когось із учасників був мегарезультат. Адже, давайте бути чесними, вони працюють над сценами, у яких неперевершено відіграли Демі Мур і Джулія Робертс (у Дніпрі та Запоріжжі учасники інтенсиву встигли розібрати й відзняти лише два епізоди з фільмів «Непристойна пропозиція» та «Весілля мого найкращого друга». – Прим. авт.). З ними конкурувати дуже важко. Але вони спробували не просто скопіювати, а перейняли деякі прийоми, адаптувавши їх під свою органіку, і такий практикум дуже корисний кожному, особливо тим, хто тільки починає свою акторську кар’єру. Адже якщо хочеш досягти успіху – бажай чогось грандіозного. Якщо отримаєш принаймні половину із цього величезного – це вже пристойний результат. До того ж ці відзняті сцени ми передамо нашим кастинг-директорам», – відкрив секрети роботи з учасниками інтенсиву режисер.

 

Наприкінці розмови Роман Бровко поділився своєю режисерською мрією. Вона полягає в тому, що в кожному регіоні країни має бути кіношкола, яка б плекала свої традиції. Адже кожна область України має свою культурну спадщину, яку варто цінувати, розвивати та розкривати. У такий спосіб і акторам легше бути унікальними й пропонувати щось своє, притаманне тільки їм, і палітра фільмів стане яскравішою, і загалом це сприятиме розвитку кіноіндустрії.

Читайте також:

Статті

Акторська майстерність: Інтенсив «Я – актор. Нові обличчя» у Дніпрі

14 акторів із Дніпра вправно впоралися з першим етапом відбору від проєкту Star Media School, що проходить за підтримки Українського культурного фонду. Під час онлайн-блоку вони показали себе якнайкраще, тож потрапили на триденний інтенсив «Я – актор. Нові обличчя». У перший день учасники познайомилися з акторкою Ларисою Яценко, яка провела для них тренінг, що включав у себе серію вправ, а також розібрала сцени, які вони гратимуть під час роботи з режисером Романом Бровко.

26.08.2021
об 21:20

Новини

Конкурс грантів молодим діячам у галузі кінематографії

Для створення та реалізації творчих проєктів у 2022 році оголошено конкурс на здобуття грантів від Президента України молодим діячам у галузі кінематографії. Загальний обсяг коштів, передбачений на виплату трьох грантів складає 3 млн. 900 тис. грн.

31.08.2021
об 11:07

Новини

Зірка «Гри престолів» – Ейдан Гіллен взяв участь у науковому серіалі для Science Channel і Discovery+

Космос викликає трепет і подив, але також він може бути страшним і смертельним. Надмасивні чорні діри, смертельні сплески гамма-променів, блукаючі астероїди, загадкова темна енергія, непередбачувані наднові зірки… Космос постійно атакує нашу планету. Це як бомба сповільненої дії.

31.08.2021
об 11:34

Новини

Спецпроєкт «Про кіно без меж» до 30-річчя Незалежності України

У форматі інтерв’ю глядачі дізнаватимуться про сучасний кінематограф. Платформа онлайн-телебачення Київстар ТБ, група 1+1 media та новинний ресурс ТСН.ua об’єднують зусилля, аби разом створити серію публікацій визначних діячів кіносфери за останні 30 років незалежної України. Проєкт, який матиме назву «Про кіно без меж», об’єднає понад 10 історій провідних українських акторів, режисерів, операторів, сценаристів, продюсерів та ідейників, які активно впливають на розвиток сучасного кінематографу та руйнують будь-які межі й стереотипи.

31.08.2021
об 16:06