Трейлери та відео

Діснеївська анімація «Енканто: Світ магії» скоро вийде в прокат
Творчий дует Леонардо Ді Капріо та Мартіна Скорсезе повертається на великі екрани

Різдвяний календар кіно: «Зустрінь мене в Сент-Луїсі»

29.12.2020
об 19:07
Автор: Daniela Gilmore

Як писав Шекспір: «Усе закінчується зустріччю закоханих». Ми б хотіли наслідувати прикладу класика і в останні пару днів цього незабутнього і буремного року розповісти про найромантичніші історії у кіно, які стались під Різдво чи Новий рік. І сьогодні, як Керрі Бредшоу, пропонуємо до перегляду стрічку, яка за весь свій час існування встигла стати справжньою легендою.


Режисер Вінченте Мінеллі зізнавався у своїх інтерв’ю, що часи були досить тяжкі і він прагнув створити для втомлених від війни глядачів особливий фільм, який би міг повернути їх до внутрішнього стану мирного життя у передмісті та створити сентиментальний настрій. Особливої уваги заслуговує і відтворення інтер’єрів прекрасної епохи початку століття, коли розгортаються усі події. Завдяки костюмам створюється максимально жива картинка, яку легко запам’ятати, незважаючи на незмірну кількість деталей, які у свою чергу філігранно підібрані, чим лише доповнюють кадр, а не перенавантажують його. Усі герої отримали своє відображення у власних костюмах, таким чином головних персонажів помітити у натовпі досить легко і сплутати одного з іншим досить тяжко.


Спроба Міннеллі створити кольорове зображення за допомогою техніколора, в основі якого було поєднання червоного і зеленого на чорно-білих діапозитивах, тобто плівкового зображення. Хоч подібна технологія вже і була застосована раніше, але саме ця стрічка стала еталоном яскравого кольорового зображення на десятиліття вперед.


Ідеалізована картинка зображує життя однієї сім’ї у передмісті на межі століть. Голова сім’ї невтомно працює, через що його не так часто видно удома. Його дружина, як і належало у ті часи, піклувалась про дітей, яких було аж п’ять: один син та чотири доньки. Дві старші вже почали задумуватись про заміжжя, коли молодші ще спокійно бавляться з іграшками і навіть не задумуються про навчання у школі. Роуз досить довго спілкується листами та по телефону з молодим чоловіком на ім’я Уоррен, від якого вона чекає отримати пропозицію руки та серця. Проте він не поспішає і дівчина покидає будь-які надії на нього і навіть починає заперечувати хоч якісь почуття до нього.

Інша старша донька Естер давно закохана у сусідського хлопця Джона, який навіть не помічає її. Однак коли двоє все ж таки знайомляться, стає одразу зрозуміло, що їх завжди поєднували особливі почуття. Разюче це помітно у сцені, коли дівчина просить допомогти їй вимкнути освітлення у домі. І хоч навкруги стає темно, між ними все одно палають іскри. Саме цю сцену знімальна група вважала найскладнішою, так як переміщення пари з кімнати в кімнату знімалось одним кадром в студії з розсувними стінами та спеціальним обладнанням, щоб зафільмувати найменшу зміну в освітленні приміщень.


Однак між виконавцями головних ролей не виникло того неповторного почуття, чого не можна сказати про акторку, що втілила Естер на екрані Джуді Ґарленд та режисера стрічки Вінченте Мінеллі. Відразу після закінчення зйомок пара побралась, а згодом у них народилась донька Лайза Мінеллі, яка стала не менш відомою, ніж її батьки.


Незважаючи на те, що у стрічці немає особливо неочікуваних сюжетних поворотів, складної композиції чи незмірної кількості героїв, критики та глядачі оцінили її максимально позитивно. Таким чином картина отримала небачений рейтинг 100% свіжості від професійних кінокритиків, а завдяки захвату аудиторії й досі потрапляє у списки найкращих фільмів усіх часів, при цьому вже будучи у національному реєстрі США як визначна культурна пам’ятка. І досі різні митці намагаються створити гідний ремейк, але все ж таки стрічка настільки залишається самобутньою завдяки ідеальному підбору акторів, створеного антуражу та оригінальних композицій, які неможливо хоча б повторити, не те щоб перевершити.


І поки триває ще та святкова метушня, а майбутнє таке незрозуміле, ми можемо заглянути в минуле і так само, як глядач 40-х, у розміреному темпі стрічки трохи уповільнитись та романтично задуматись про власні мрії.

Читайте також:

Статті

Різдвяний календар кіно: «Щасливого Різдва»

Ось і прийшло одне з найочікуваніших свят – Різдво. З року в рік ми кудись спішимо, намагаємось усе встигнути і сподіваємось, що зробили достатньо, щоб вважатись «слухняними дітками» і просто хорошими людьми.

25.12.2020
об 17:38

Статті

Різдвяний календар кіно: «Нова різдвяна казка»

Одне свято вже минуло, проте залишається ще як мінімум два. П’ять днів до Нового року і дванадцять – до ще одного святкування Різдва. Скільки існує варіацій традицій для відзначення цих свят, стільки і кінотворці не втомлюються створювати фільми зі своїм особливим баченням оповідання Чарльза Діккенса «Різдвяна пісня».

26.12.2020
об 17:46

Статті

Різдвяний календар кіно: «Містер Джангл і різдвяна подорож»

До Нового року лишається всього чотири дні та одинадцять днів до Різдва. Ми так на них чекаємо, як у дитинстві на омріяну іграшку. Проте чомусь ніколи не задумувались, хто ті самі іграшки робить. Стрічка «Містер Джангл і різдвяна подорож» запрошує усіх глядачів у світ заповітних бажань і чудес.

27.12.2020
об 17:56

Статті

Різдвяний календар кіно: «Пара на свята»

Хтось не може дочекатися Нового року, який прийде до нас вже за три дні, аби вся сім’я зібралася за великим столом, але для когось – це справжні тортури через те, що рідні люди дуже далеко. Герої стрічки «Пара на свята» знайшли ідеальний варіант не залишатися один на один зі своїми проблемами і найкращим чином провести не лише одне, а й усі свята.

28.12.2020
об 19:07