Трейлери та відео

Вийшов другий трейлер стрічки «Номери»
З’явився офіційний трейлер українського фільму «Атлантида»

Компанiя MRM: Гаромонія на внутрішньому ринку– запорука успіху українскької індустрії у світі

17.01.2019
об 13:49

Провідна медіа-консалтингова компанія україни – про приїзд до києва спікерів зі світовим ім’ям, перезапуск аналітичних видань, просування нашої індустрії у світі та інші плани на наступний рік.

– Цьогоріч KMW відбувся в новому форматі, що передбачав для гостей можливість вільного формування власної програми медіа-форуму. Чи виправдав він себе?
Катерина Удут:
Ми чули багато схвальних відгуків щодо зручності такого формату. Загалом до нас приїхало майже 850 учасників з 39 країн, відбулося 44 івенти. Ми розширили програму, зробили фокус на важливих для України стратегічних напрямках – це Китай, Корея та Молдова. Сподіваємося, наступної осені зможемо виокремити нові країни. Цього року було багато переговорів щодо спільних проектів, і думаємо, що 2019-го вже побачимо на KMW реальні кейси як результат цих перемовин. Коли KMW лише починався, це був переважно ринок контенту, але зараз це насамперед бізнес-форум, який відкриває Україну світові та навпаки. Саме на цьому плануємо робити акцент і надалі.


– MRM докладає зусиль не лише для налагодження міжнародних зв’язків, але й для формування сприятливого екосередовища всередині країни…
Вікторія Ярмощук: Звісно, адже лише гармонія на внутрішньому ринку дозволить повною мірою реалізувати можливості співпраці зі світом. MRM завжди намагається зрозуміти потреби ринку та придумувати й реалізовувати такі проекти, які необхідні йому саме зараз. Ще 4 роки тому в країні взагалі не було розуміння того, куди рухатиметься індустрія за нових політичних умов, а 3 роки тому всіх захопили фантазії про роботу із Заходом. А зараз з’явилося розуміння, що, перш ніж шукати закордонних партнерів, потрібно навести лад у власній країні. Індустрії треба консолідуватися, домогтися реалізації законодавчих змін – передусім, запровадження системи рибейтів.
Зараз уже всі позбавилися ілюзій щодо миттєвої «експансії на Захід». Але якщо системно над цим працювати, то все можливо. Це доводять і успіхи українського кіно в прокаті, його перемоги на фестивалях, продажі українського продукту на Netflix, Amazon та інші платформи й ринки. Тому зараз необхідно активно розповідати про власні досягнення, доводячи, що з нами варто мати справу. MRM вважає це одним із головних завдань. І саме про це наступного року ми говоритимемо на профільних івентах і всіх основних кіноринках – Канни, Берлін, Торонто, Шанхай, Пекін, Лос-Анджелес.
Катерина Удут: Велику роботу в цьому напрямку провадить наш відділ, який займається пошуком партнерів для українських проектів. Його можна назвати відділом фандрайзингу. Спочатку ми думали, що будемо більше працювати із закордоном. Але за останній час в Україні з’явилося багато джерел держфінансування креативних індустрій, і ми активно працюємо з ними. Адже за підтримки держави тут можна не лише виробляти контент, це також дуже важливо для пошуку іноземних партнерів.

 


– А які ще кроки ви робитимете для розвитку внутрішнього ринку?
Вікторія Ярмощук: Внесок MRM у цю справу – це насамперед освітній напрямок та книговидавництво. Наш головний освітній проект – «FILM.UA Факультет», який 2019 року будемо перезапускати. Раніше він переважно працював за принципом «професіонали українського ринку – для професіоналів українського ринку», а зараз це будуть відомі закордонні професіонали, чиї майстер-класи допоможуть зрозуміти світові тренди. 2019 року ми плануємо 4 таких семінари й уже ведемо переговори з можливими спікерами. Щодо тематики, то сконцентруємося на девелопменті проектів і сценарному напрямку. Зараз працюють усі з усіма: Китай з Чехією, Південна Корея з Францією. І така співпраця можлива за умови спільних універсальних тем. В Україні ще немає глобального розуміння цієї тенденції – лише одиничні проекти. Саме тому ми хочемо робити семінари, що вчитимуть нас, як знаходити історії, які будуть цікаві всьому світові, і розповідати їх на світовому рівні.
Алла Преловська: Ще один напрямок МРМ – проект для дітей і підлітків Cinema Kids. Він складається з декількох різних курсів. Зокрема, це «Кіноканікули»: проектний табір на території кіностудії, де діти бачать реальний процес виробництва кіно, здобувають практичні знання, а ще вчаться працювати в команді, аби досягти спільного результату. Такий досвід надає їм перевагу на кастингах: багато з наших учнів знімаються в українських серіалах. Також Cinema Kids – це школи дубляжу, акторської майстерності, філммейкінгу (деякі – у партнерстві з Ukrainian Film School).


– Вирощуєте кадри «з пелюшок»?
Алла Преловська:
Саме так. Певною мірою ми вбачаємо в цьому соціальну місію компанії. Про майбутнє треба думати вже сьогодні.

 


– Ви згадували про книговидавництво…
Вікторія Ярмощук: Заплановано вихід трьох видань. Не готові анонсувати назви, але це будуть праці європейських авторів, які даватимуть прикладні інструменти для створення актуального контенту. Семінари й книжки будуть доповнювати спільну тему. А також у планах – переформатування наших добре знаних на ринку періодичних видань.

 

– Content Report і Media Business Reports?
Вікторія Ярмощук:
Так. Хочемо оновити їх як у плані форми, так і наповнення. Раніше видання були спрямовані на співпрацю на внутрішньому пострадянському ринку. Ми не відходимо від цього, але плануємо робити більше аналітичного контенту та радше концентруватися на тому, як мають змінюватися ринки нашого регіону, аби розширювати можливості для пошуку партнерів будь-де. А також надаватимемо комплексну інформацію про український ринок. Наразі ми розробляємо концепцію переформатування, але вже можемо сказати, що це буде сучасний зручний онлайн-ресурс, читання якого, сподіваємося, стане обов’язковим для всіх професіоналів кіно, ТБ, реклами, діджиталу.

 

– Якісна аналітика – це те, чого ринок завжди потребує…
Вікторія Ярмощук:
Згодна. За останні два-три роки з’явилася велика потреба в інформації для презентації України за кордоном – на кіноринках, форумах. І ми достатньо попрактикувалися в її зборі, аналізі з різних кутів зору. У нас дуже потужний аналітичний відділ, який займається виданнями Content Report і Media Business Reports, а також робить різноманітні дослідження для зовнішніх замовників.

 


– Чи плануються якісь івенти під брендом оновленого видання?
Алла Преловська:
Так, хочемо поновити практику медіа-сніданків, коли за модераторства голови аналітичного відділу й головного редактора видань Артема Вакалюка професіонали медіа-індустрії збиралися в якомусь затишному місці для обговорення профільних тем. Це було дуже продуктивно – саме за рахунок неформальності та вузького кола присутніх: учасники індустрії могли вирішити якісь питання просто на ходу, а слухачі – зрозуміти, куди індустрія рухається. Нам самим також цікавий такий камерний формат – практикуємося в організації медіа-івентів різного масштабу.

 

– KYIV MEDIA WEEK 2019 буде подією великого масштабу? Уже щось плануєте?
Вікторія Ярмощук: Про конкретні плани говорити зарано, але можу сказати, що ідеологічно й тематично KMW–2019 стане логічним продовженням тієї роботи, якій присвятимо прийдешній рік. А саме – гармонізації внутрішнього ринку через освітні проекти для індустрії, співпрацю із законодавчими органами, з гравцями ринку, яких необхідно консолідувати, а також розширенню закордонного співробітництва. Зокрема, я – і як голова MRM, і як радник міністра культури України – сподіваюся, що 2019-го на державному рівні будуть підписані договори про копродакшн з Канадою та Китаєм. Наша компанія активно сприяла проведенню цих переговорів.
Взагалі, зараз для України дуже важливий період, адже попит на цікавий локальний контент – це світовий тренд. Якщо ми зможемо вскочити в цей поїзд та переконати світ, що Україна – потужний гравець, то це – запорука успіху на багато років вперед. Проте для цього, зокрема, необхідний діалог бізнесу та держави. І він потроху починається. Принаймні зараз вони вже намагаються одне одного почути, і цим моментом треба скористатися задля користі обох сторін. Тому одне з ключових завдань MRM наступного року – сприяти цьому діалогу.