Трейлери та відео

Вийшов другий трейлер стрічки «Номери»
З’явився офіційний трейлер українського фільму «Атлантида»

«Найкращі візуальні ефекти» - для тих, хто робить кіно видовищним

25.04.2020
об 10:02
Автор: Віталій Бараннік

Професіоналізм українських спеціалістів з візуальних ефектів добре відомий у всьому світі. Їх неодноразово запрошували до співпраці навіть у світову столицю кіноіндустрії – Голлівуд. А їх роботи відзначені почесними призами та нагородами на самих престижних кінофестивалях світу. Свою майстерність наші фахівці демонструють і при створені вітчизняних стрічок. Тож українським кіноакадемікам у цьому році було з кого вибирати кращих супервайзерів візуальних ефектів.

Василь Гончаров (номінований за фільм «Захар Беркут») - добре відомий в Україні і за кордоном фахівець з комп'ютерної графіки з 15-річним досвідом роботи в сфері реклами, відео кліпів і кіно. Він створював спецефекти в кліпах для Енріке Іглесіаса, Олі Полякової, Артема Пивоварова, гуртів ТНМК, ВВ, Антітiла, Kozak System, та багатьох інших артистів. У кіно Василь Гончаров приймав участь в розробці комп'ютерної графіки для фільмів за участю голлівудских зірок Джона Траволти та Едварда Нортона.

В одному з інтерв’ю Василь Гончаров розповів яке перед ним стояло завдання при родоті над фільмом «Захар Беркут»: «Я економлю гроші. Організовую зйомки так, щоб з найменшими витратами отримати максимальну якість. Найскладнішим в проекті «Захар ...» було зробити ущелину реалістичною».  Саме завдяки майстерності Василя 20 акторів у кадрі перетворилися на 200. Саме він «розмножував» монгольських солдат та вершників, створюючи їх цифрових двійників.

Артем Сушильников (номінований за фільм «Фокстер і Макс) вже багато років займається комп'ютерною графікою та постпродакшеном, продюсує візуальні ефекти в сфері кіно та реклами.

У якості VFX-продюсер (продюсера візуальних ефектів) фільму «Фокстер і Макс» йму довелося багато попрацювати, щоб пес-наноробот Фокстер виглядав у кадрі як жива істота. фільму Артем Сушильников з гордістю підкреслює: «Можу з упевненістю назвати Фокстера першим в Україні 3D-головним героєм фільму, який спілкується, взаємодіє з навколишнім світом, висловлює емоції. По суті, це персонажна анімація нового рівня для українського кіно».

Овчаренко Дмитро (номінований за фільм «Фокстер і Макс») – один з найкращих спеціалістів по візуальним ефектам в Україні. У якості керівника відділу візуальних ефектів компанії Postmodern він працював над багатьма проектами, які неодноразово потрапляли у шорт-ліст найпрестижнішої міжнародної нагороди в сфері візуальних ефектів в кіно, на телебаченні, в рекламі і відеоіграх – голлівудської премії VES Awards. Зокрема на цю премію він був номінований за створення спецефектів у мінісеріалі про чорнобильську аварію «Метелики», у військовій драмі «Незламна», та у серіалі «Балада про бомбера».

Олексій  Голуб (номінований за фільм «Гуцулка Ксеня»)  заслужено потрапив до числа претендентів на нагороди Четвертої Національної кінопремії «Золота дзиґа». Успіх фільму «Гуцулка Ксеня» у великій мірі обумовлений якраз яскравими візуальними та звуковими ефектами. Кінокритики відзначають, що «Гуцулка Ксеня» - це один з перших нових українських фільмів, який має свій особливий національний колорит та оригінальний візуальний стиль.

 

Читайте також:

Статті

«Найкращий короткометражний ігровий фільм» - номінація за особливий погляд на світ

«Короткий метр» це окремий вид мистецтва, де режисер, за обмежений час повинен встигнути розповісти цілу історію. І хоча термін «короткометражка» звучить трохи образливо, щоб працювати у цьому жанрі треба мати не тільки талант, але й особливий погляд на світ.

23.04.2020
об 10:08

Статті

«Золота Дзиґа» претенденти у номінації «Найкращий документальний фільм»

Цього року у номінації «Найкращий документальний фільм» представлені три стрічки, які без перебільшень можна назвати не тільки творчими досягненнями знімальних груп, а й дійсно цікавими фільмами.

24.04.2020
об 13:35