Трейлери та відео

В український прокат виходить «Озеро диких гусей»
«Гуллівер повертається» в Каннах отримав позитивні відгуки і прикрасив обкладинку Cannes Market

KYIV MEDIA WEEK - Головна медійна подія року

16.12.2019
об 12:27
ТЕст АЛТ 1

16-19 вересня в Києві в Hyatt Regency Kyiv відбулася головна медійна подія року –  міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK, який щорічно з 2011 року проводить консалтингова компанія MEDIA RESOURCES MANAGEMENT (MRM). Дев’ятий міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK був присвячений сучасним технологіям і світовим трендам, реалізації креативних підходів та впровадженню нових ефективних бізнес-моделей у галузях теле- й кіновиробництва. Форум традиційно зібрав головних гравців медіабізнесу та всіх, хто цікавиться проблемами сучасної міжнародної та української контент-індустрії.    

      KYIV MEDIA WEEK щорічно розширює географію країн-учасниць, і 2019-й не став винятком: загалом за 4 дні форуму 935 гостей з 38 країн світу відвідали майже півсотні профільних івентів, а також ринок аудіовізуального контенту.

На додаток до основної програми всі учасники KMW змогли продовжити спілкування в неформальній атмосфері на грандіозній вечірці, організованій спільно з офіційними партнерами – «Вино Молдови. Жива легенда», Jack Daniel’s та Finlandia!

 Кожен з днів форуму був наповнений секціями різних напрямків, що охопили майже всі сфери виробництва контенту. Вперше на форумі обговорювалися теми штучного інтелекту (Artificial Intelligence) та машинного навчання (Machine Learning), також відбулися ексклюзивні івенти, присвячені використанню блокчейн технологій у галузі виробництва та дистрибуції аудіовізуального продукту. Слід зауважити, що в програмі KMW-2019 було багато цікавих заходів, присвячених створенню та просуванню саме українського аудіовізуального продукту, що свідчить про динамічний і всебічний розвиток вітчизняної теле- та кіноіндустрії, а також про те, що форум всіляко сприяє максимальному включенню України та нашого регіону до європейського та світового контексту.

Задля реалізації цієї мети на KMW було проведено низку спеціальних дискусійних панелей, орієнтованих на пошук шляхів ефективної співпраці з іншими країнами та регіонами. Зокрема, це такі заходи, як: «Огляд ринків: Молдова, Казахстан, Азербайджан, Киргизстан», «Співпраця з країнами Азії: копродукція, адаптація, дистрибуція», «Рецепти успіху серіальних хітів з Центральної та Східної Європи» (упартнерстві з CEETV), «Успішні стратегії стримінгового контенту: досвід країн СНД і не тільки», а також уже традиційний для KMW «Вішліст українських мовників», де представники медіагруп та найбільших телеканалів презентували свої програмні стратегії та розповіли про найбільш затребуваний контент.

 Уже другий рік поспіль офіційну конференц-програму KMW відкривала Вірджинія Муслер (Virginia Mouseler) – співзасновниця аналітичної компанії The WIT (Швейцарія), що спеціалізується на дослідженнях контенту по всьому світу. Вона розповіла гостям форуму про те, чим живе зараз світова індустрія серіалів та про глобальні тренди споживання контенту.

Серед цікавих подій першого дня KMW – розповідь про успішну співпрацю британського телеканалу й американського стримінгового сервісу. У рамках секції «Кримінальна драма ITV і Netflix «Марчелла» (Marcella): від ідеї до екрана», організованої за підтримки телеканалу «Україна», Нікола Лардер (Nicola Larder), виконавча продюсерка серіалу, розповіла про процес розробки популярної детективної драми та поділилася секретами успіху.

Продовжуючи тему серіалів, у рамках KMW відбулася презентація case study українського серіалу «Схованки» (HIDE AND SEEK) – кримінальної нуарної драми виробництва FILM.UA, яка цьогоріч стала одним із десяти фіналістів MIPDrama Buyers Summit. До того ж «Схованки» – це перший український серіал, представлений на цьому престижному конкурсі, це концептуальний проєкт, що поєднує жанр детективу та драми. Ще до завершення зйомок він зацікавив міжнародного дистрибутора ZDF Enterprises, який придбав права на дистрибуцію 8-серійної кримінальної драми за межами України, Росії та СНД. Сase study серіалу представили креативна продюсерка серіалу Олеся Лук'яненко (FILM.UA Group), копродюсерка серіалу Катерина Вишневська (керівниця відділу розробки й копродакшну FILM.UA), керівниця ZDFE.Drama Мірела Настасе (Mirela Nastase) і керівна директорка телеканалу ICTV Анастасія Штейнгауз.

Серед зіркових спікерів KMW-2019 був колишній аналітик NАSA, а нині співзасновник компанії Cinelytic Дев Сен (Dev Sen), який познайомив гостей медіафоруму з можливостями використання в контент-індустрії штучного інтелекту (AI) та машинного навчання. Технології настільки тісно увійшли в наше життя, що за їх допомогою можна не тільки створювати контент, а й передбачати, як той чи інший продукт буде сприйнятий аудиторіями. Втім, остерігатися технологій не варто, вважає Дев Сен, AI і машини не замінять креативності людини – вони переберуть на себе технічну роботу, звільнивши час для творчості.

Цього року програма KMW була насичена заходами, присвяченими темі високих технологій. Один з них – презентація «За межами екрана: про VR/AR, розробку та UX», організована за підтримки The Creatives' Catalysts. Спікером стала Аліша Нейплс (Alysha Naples), CXO компанії Tin Drum і дизайнерка Immersive Experience. Вона особливо акцентувала увагу на тому, що інновації, як це не дивно, часто-густо завдають більше шкоди, ніж приносять користі. Адже алгоритми, покликані лише доповнювати щось, можуть із часом вийти на перший план, тому AR і VR мають бути безпечними та обмеженими в просторі. Спікерка закликала, замислюючись про інновації, завжди ставити собі два важливих запитання: навіщо створювати щось нове та якими можуть бути наслідки?

Сase study керівника відділу виробництва національного агентства Northern Ireland Screen Ендрю Рейда (Andrew Reid) привернув велику увагу аудиторії, адже він представив унікальний кейс трансформації Північної Ірландії в справжній «дім» для серіалу «Гра престолів», що вплинув не лише на індустрію, а й на життя й економіку країни в цілому. Спікера Ендрю Рейда представила Вікторія Ярмощук, директорка компанії Media Resources Management – організатора KMW. Наголошуючи на важливості ірландського досвіду для України щодо залучення в країну зарубіжних виробників контенту, Вікторія підкреслила важливість подібного case study саме зараз – коли активізувалося вирішення питання cash rebates.

І звичайно ж, не можна не згадати надихаючий виступ продюсера Олександра Роднянського, який розповів про нинішню епоху революційних змін глобальної контент-індустрії. Всесвітньо відомий кінопродюсер і медіаменеджер переконаний, що в наш час виробництво локального контенту – це бізнес майбутнього.

Традиційна прес-конференція з нагоди відкриття KMW цього разу отримала назву «Час змін». У ній взяв участь міністр культури, молоді та спорту України Володимир Бородянський, який розповів про своє бачення функціонування об'єднаного гуманітарного міністерства, а також про майбутнє держфінансування аудіовізуального сектору. Крім цього, голова Українського культурного фонду Юлія Федів презентувала результати роботи свого відомства за минулий рік і поділилася планами на майбутнє; Ярослав Лодигін окреслив свої головні завдання на посаді генпродюсера Суспільного мовлення; Катерина Федорова – директорка Громадської спілки «Ініціатива Чисте небо» – розповіла про досягнення спілки, а також пріоритети на найближчий час, а виконавчий директор ІТК Ігор Коваль анонсував майбутню конференцію «Телебачення як бізнес».

Традиційно в програмі KMW-2019 були присутні аналітичні звіти про найбільш актуальні світові тренди контенту від міжнародного медіапартнера KMW С21 Media та інтелектуального партнера медіафоруму компанії K7 Media.

Революційна технологія, яку не оминув увагою KYIV MEDIA WEEK, – блокчейн. За словами Мануеля Баделя (Manuel Badel), засновника компанії Badel Media і консультанта із цифрових медіа та блокчейну, ця технологія не тільки надає можливість децентралізувати й спрощувати багато процесів, пов'язаних з виробництвом і дистрибуцією контенту, а й передбачає більшу інтерактивність для глядачів.

Тим часом менеджер з комунікацій британської компанії K7 Media Девід Чіамарелла (David Ciaramella) презентував добірку найкращих дитячих та підліткових проєктів. Підлітки, які мріють про популярність, майбутні інфлюенсери, няня-ніндзя, Кармен, 14-річний Робін Гуд, маленькі злочинці – усе це герої нового контенту для юної аудиторії. Також він розповів про те, куди рухається світовий ринок SVoD, у ході секції «Еволюція стримінгових сервісів: що далі?».

Тему взаємодії локального та глобального продовжив івент «Як створювати імідж кінематографа країни за кордоном. Досвід UNIFRANCE», організований за підтримки Держкіно України. Чому країні важливо експортувати своє кіно? 70 років фахівці компанії UNIFRANCE займаються просуванням французького кінематографа у світі. Яким чином вони це роблять, хто надає їм кошти, як вони розпоряджаються ними і що роблять для того, аби про французький кінематограф дізнався світ, – про це розповів під час своєї презентації Жоель Шапрон (Joel Chapron), провідний фахівець компанії з кінематографа Центральної та Східної Європи.

Важливою подією KMW стала офіційна презентація нового інформаційно-аналітичного онлайн-видання Media Business Reports (www.mbr.com.ua). Саме тут можна знайти більш розширену інформацію та висновки всіх ключових заходів, що відбулися в рамках найбільшого медіафоруму Східної Європи та СНД – KYIV MEDIA WEEK – 2019.

Ще варто згадати масштабні партнерські заходи: конференцію «Телебачення як бізнес», організовану Індустріальним Телевізійним Комітетом (ITK), та III конференцію для правовласників «Боротьба з піратством в Україні», організовану Громадською спілкою «Ініціатива Чисте небо».

Конференція «Телебачення як бізнес» традиційно розпочалася самітом медіалідерів. Його модератором став Олександр Богуцький, а серед учасників – Сергій Созановський (FILM.UA), Максим Кривицький («1+1»), Євген Бондаренко («Медіа Група Україна») і Юрій Артеменко (Star Media). Перша секція конференції «Телебачення як бізнес» була присвячена доповідям представників чотирьох компаній: Nielsen, Gemius, razom communications і Publicis Groupe Ukraine. Під час першого виступу гостей познайомили з новим головою українського представництва Nielsen Даніелем

Живановічем (Danijel Zivanovic), його доповідь була присвячена найпопулярнішим digital-майданчикам в Україні та Європі. Еміль Павловський з Gemius ознайомив гостей конференції з новими методами досліджень. Другу секцію конференції відкрив виконавчий директор групи і директор напряму платного телебачення «1+1 Медіа» Ярослав Пахольчук, він надав максимально деталізований план кодування супутникового сигналу українських медіагруп і зазначив, що відключення розпочнуться в жовтні й, згідно з оцінкою, у листопаді-грудні поточного року відбудеться перехід абонентів на інші платформи.

Боротьба з піратством в Україні – це не лише необхідність, це – бізнес. Такого висновку дійшли медіагрупи завдяки багаторічній роботі ГС «Ініціатива Чисте небо» на конференції «Боротьба з піратством в Україні: 5 «навіщо» та результати боротьби з крадіжкою контенту». Результати «Чистого неба» та інших ініціатив щодо боротьби з піратством приносять чимало користі – за статистикою видаляється від 80 до 93 % піратських посилань, що є не менш ефективним, ніж обшуки та судові позови. Також на конференції були озвучені результати дослідження Gemius, згідно з якими дедалі більше мешканців України готові платити за відео.

Також на KMW відбувся фінал міжнародного конкурсу розважальних форматів SMALL WORLD. BIG IDEAS, що проводився вже 5-й рік поспіль у партнерстві з міжнародним дистрибутором Small World IFT (США) і найбільшим ринком аудіовізуального контенту MIPCOM (Франція).

Автори проєктів, що потрапили до фіналу, презентували власні розробки членам журі: креативній продюсерці розважального департаменту «1+1» Ксенії Чорній, головному редактору С21 Media Еду Воллеру (Ed Waller) та президенту Small World IFT Тіму Кресценті (Tim Crescenti). Переможницею конкурсу цього року стала Діана Лебедєва (Україна) з проєктом «Доросле життя» (YOUNG ADULTS), присвяченим підліткам, які намагаються довести батькам, що стали дорослими й можуть усе вирішувати самостійно.

Нагадаємо, переможець SMALL WORLD. BIG IDEAS отримує перепустку до міжнародного ринку аудіовізуального контенту MIPTV, що відбудеться наступного року в Каннах, а компанія Small World IFT стане ексклюзивним дистрибутором формату на міжнародному ринку.

За всю історію форуму його партнером вперше стало Представництво Європейського Союзу в Україні.

 Окрім цього, важливо згадати ще один захід – KMW CoProduction Meetings, що був організований для посилення міжнародної копродукції у виробництві кіно та серіалів: цього разу він відбувся за підтримки Українського культурного фонду (УКФ).

Копродукційна секція тривала 2 дні: у перший день відбулися презентації компаній міжнародних продюсерів, запрошених на захід для пошуку українських партнерів для копродукції. Кожен з них презентував один або кілька проєктів, що зараз перебувають у розробці та потенційно можуть бути втілені в копродукції з українськими партнерами.

Другого дня відбулися особисті зустрічі, де кожен учасник мав змогу обговорити питання копродукції з досвідченими закордонними колегами та запропонувати їм спільне виробництво власних проєктів. Організатори KYIV MEDIA WEEK – компанія Media Resources Management – вдячні всім гостям, учасникам, спікерам, партнерам та спонсорам заходу й запрошують до участі в десятому ювілейному форумі KYIV MEDIA WEEK, що
відбудеться 14-17 вересня 2020 року!