Трейлери та відео

Прем’єри 2022 року: Детективний трилер «Алея жаху» від Ґільєрмо дель Торо
Скоро в кіно: Шокуючий боді-горор «Титан»

Зйомки фільму про пограбування у пандемію «Локдаун» додало Дагу Лайману сміливості для роботи в космічному просторі з Томом Крузом

18.01.2021
об 19:27

Фільм «Локдаун», прем'єра якого недавно відбулась на каналі HBO Max, Енн Гетевей та Чиветел Еджіофор грають відчужену пару, яким доводиться бути прикутими до своєї квартири, як і будь-яким іншим жителям Лондону через пандемію. Вони співіснують у постійних сварках і знаходять спільну мову лише тоді, коли намічають сміливий план викрасти алмаз з універмагу «Harrods» перед тим, як його доставлять анонімному покупцеві. Гетевей та Еджіофор – зірки у цій історії, але третім головним героєм у фільмі за сценарієм Стівена Найта є глобальна пандемія, яка з березня минулого року наздогнала всі елементи нашого життя та спричинила майже 2 мільйони смертей у всьому світі. Навіть ходити по магазинах залишається складною задачею, але уявіть собі, як перепливати океан, щоб зняти художній фільм у країні, яка суворо обмежувала час роботи комендантськими годинами та іншими правилами. Лайман розповів Deadline, як він створбвав цей фільм про пограбування, і як авантюрний дух, який наштовхнув його на сольний політ з Массачусетсу до Лондона, допоміг підняти його мужність для наступної кінопригоди. Мова йде про стрічку, яку вони з Томом Крузом планують відзняти у відкритому космосі на борту капсули Elon Musk SpaceX.

 


Лайман стверджує, що все почалося з фантазії, коли усіх зачинили вдома в липні, і він зі Стівеном Найтом вирішив написати фільм для зйомок у вересні в Лондоні. Це був шанс для них згадати останні кілька місяців та всілякі переживання, які люди мали під час пандемії. Творців досить швидко привабила ідея пари, яка вирішила розлучитися, але була змушена залишитись разом через карантин. Цей локдаун штовхав людей на божевільні вчинки та неочікувані ситуації, у яких вони ніколи не думали, що опиняться. Лайман та Найт у свою чергу просто розважились, з точки зору персонажа, досліджуючи, які історії вони могли б розповісти. Сценарій був створений практично через Zoom, оскільки сценарист був у Лондоні, а продюсер в Массачусетсі. До середини липня у них справді вже було чітке уявлення того, яким має бути фільм.

 



Творці навіть вирішили піти в той самий універмаг, який ніколи не дозволяє там знімати фільми. Вони пішли на перемови у Zoom з магазином без сценарію і не очікували на успіх, але маркетинговий відділ «Harrods» сказали, що дадуть відповідь за тиждень, а після того погодились. Але це вимагало від Найта почати активно писати, що було наступною перешкодою, бо їх команда складалась лише з них самих і не було студії чи фінансування. Десь у липні він передав Лайману перші 50 сторінок, і вони були блискучими. Продюсер же у свою чергу робив те, що він завжди робить, коли займається виробництвом фільму – збирав гроші для його зйомок. Та і взагалі ідея піти і зняти кіно була веселою втечею від того, що відбувалось кожного дня і повторювалось раз за разом.

 



Отже Лайман запланував фільм з досить низьким бюджетом, щоб його вартість в основному була витратою на розробку звичного сценарію Стіва Найта. Іншою частиною плану було зняти його дуже швидко, тому що продюсер знав, що лише питання часу, коли їм доведеться зупинити зйомки, що могло стати катастрофою для фільму нашого масштабу. Тому у його планах було закінчити роботу за 18 днів.

 



Лайман зізнався, що у ролі режисера йому було б нудно просто створити фільм із двома людьми в будинку. Вони з Найтом збиралися спробувати зняти його з якоюсь шаленою швидкістю, тому що Лондон замикався навколо них, поки вони знімали. Існувала така нагальність у створенні фільму, тому Лайман насправді пишається тим, як він тепер виглядає на екрані. Фільмів, знятих про пандемію, бракувати не буде, тому режисер хотів, щоб стиль фільму відображав час, за який він був створений, і вирізнявся серед інших. Тому Лайман навіть не побоявся замість того, щоб замовити для себе окремий рейс до аеропорту Хітроу з Массачусетсу, здійснити свою давню мрію і пролетіти через Атлантику на одномісному літаку, оскільки сам має ліцензію і непоганий досвід. Наприкінці серпня він мав розмову з Майклом Беєм і сказав йому, що справді думає перелетіти через Атлантику, який знає досить багато пілотів і навіть просив їх подзвонити Лайману, щоб відмовити його від такої авантюри. Проте його надто захопила ця ідея і він все ж таки реалізував її, хоч і не без проблем.

 


Зі стрічкою «Локдаун» пов’язана і ідея майбутньої стрічки за учасні Тома Круза, тому що той самий продюсер Пі Джей ван Сандвік прийшов до нього і запропонував спробувати зняти фільм у космосі. Лайман хотів провести кілька зустрічей щодо зйомок фільму в космічному просторі, оскільки йому здалась ця ідея досить цікавою. Він поясню це тим, що коли продюсер пропонує щось божевільне для вас, наприклад, зйомок фільму у космічному просторі, і НАСА та SpaceX підписуються під цим, а Том Круз погоджується взяти у цьому участь, будь-хто стане більш сприйнятливішим до цієї пропозиції. Особливо тоді, коли стрічка «Локдаун», зйомки якої відбувались у час пандемії і здавались абсолютно епатажними та божевільними. Це просто додає трохи більше впевненості для наступного разу. І очевидно, наступного разу мова піде про вихід у відкритий космос. Так само Лайман думав про переліт через Атлантику, який насправді його налякав. Одна з причин, чому він не цурався цього був запуск SpaceX на початку літа. Його це налякало, особливо коли він уявив себе в тій ракеті, що вилітає у повну невідомість.

 


Лаймана захоплює рішучість та авантюризм Тома Круза, який знявшись у безлічі фільмів продовжує з азартом, як у маленької дитини у магазині цукерок, хапатись за цікаві проекти та виконувати усі трюки власноруч, на які мало яка зірка його величини піде. Включаючи зйомки на зовнішній стороні хмарочоса в Дубаї. Круз говорить, що якщо він був на висоті 20 поверхів, виконуючи трюки, і не впав, то чому б не спробувати зробити те ж саме на висоті 120 поверхів, якщо він довіряє команді.

Так само і Лайман полюбляє стикатися зі своїми страхами. Йому подобається, щоб його фільми були справжніми пригодами. Раніше в його кар’єрі це спричиняло тертя зі студіями, які цього не зовсім зрозуміли, і які, можливо, не хотіли, щоб їх режисери ставилися до фільму як до пригоди. Однак виходячи в космос, хто ж не розуміє, що це буде пригода? Отже, замість того, щоб змінитися відповідно до цього корпоративного голлівудського підходу, Лайман знайшов людей у Голлівуді, які цінують, що він ставлюсь до кожного фільму як до пригоди. Тому режисер в захватівід усвідомлення того, що він ще ніколи не знімав подібного фільму, і йому приємно спостерігати за розвитком усіх подій та процесу зйомки. І навіть якщо це буде небезпечно і загрожуватиме життю, все одно це залишиться гарною пригодою.

Джерело: Deadline

Читайте також:

Дні народження зірок: Том Круз
Новини

Дні народження зірок: Том Круз

Сьогодні, 3 липня, свій 58-й день народження святкує Том Круз.

03.07.2020
об 10:36

Новини

Netflix анонсував вихід фільмів у 2021 році

У переліку фільмів потокового сервісу фігурують переможці премії «Оскар» та зірки касових зборів, що лише нагадує про силу Netflix в Голлівуді, який безповоротно змінився під час пандемії.

13.01.2021
об 17:24

Новини

Чого ми можемо навчитися з фільмів у 2021 році?

Погляд у майбутнє, люб’язно створений фільмами, події в яких відбуватимуться протягом найближчих 12 місяців, свідчить про те, що слід очікувати стихійних лих, створення ще більш всепоглинаючих технологій та страшного свинячого грипу.

17.01.2021
об 19:43

Новини

Права на формат: Плагіат та захист

Тема захисту прав на формат знову на першому місці в порядку денному міжнародної телевізійної індустрії після нещодавньої суперечки в Україні між медіахолдингами «Медіа Група Україна» («МГУ») та «1+1 медіа» щодо відомого в усьому світі хіта The Masked Singer. Перший звинувачує останнього в копіюванні елементів корейського формату в програмі під назвою «Маскарад». «1+1» стверджує, що проєкт базується на румунському шоу «Таємниці в центрі уваги». Колишньому фіналісті конкурсу Pitch & Play Live!, співорганізаторами якого є CEEETV та NATPE (Національна асоціація режисерів телевізійних програм). Однак «МГУ» та компанія Fremantle, власник формату MBC виявили занадто багато схожостей із корейським форматом, яких немає в румунському оригіналі. Міжнародне галузеве видання CEEETV дізналося думку представників медійної спільноти щодо проблеми плагіату в телевізійній індустрії та ситуації, що склалася навколо шоу «Маскарад».

25.12.2020
об 16:36