Трейлери та відео

Прем’єра міжнародного трейлера та постер фільму «Носоріг» Олега Сенцова
Скоро в кіно: Українська комедія-квест «Де гроші»

З’явилась теорія, яка пояснює походження «Душі» від усіх фільмів Pixar, включаючи «Історію іграшок»

10.01.2021
об 18:57

Багато років шанувальники Pixar шукають шляхи з’єднання всіх фільмів студії в один всесвіт. «Душа» може дати початок теорії, що натхнена головною механікою мультфільму, зокрема у передачі душ та у формі, яку вони можуть набути.

 


«Душа» - це не просто чудовий привід розірвати буденний плин життя і зрозуміти свою роль у цьому дивному місці, яке називається існуванням. Він також може бути остаточним ключем до таємниці знаходження зв’язку всіх фільмів Pixar та пояснити дивні характеристики, які наявні у майже всіх з них: тварини, що стають головними героями, говорять, поводяться, думають і піклуються, як люди.

 


Шанувальник мультфільмів Pixar ретельно проаналізував «Душу», виявив цей невловимий ключ з'єднання і поділився ним з рештою своїх підписників. Цей фанат дослідив механізми фільму: душі знаходять частинки свого характеру, вчяться управляти тілом, шукають свою «іскру» для життя і, поки вони не зроблять цього, їх форма буде неоднозначною, незрозумілою, а квиток до існування залишиться далеким і недосяжним.

 


Теорія фанатів стверджує, що не всі душі, які прямують на Землю, обов’язково потрапляють всередину людського тіла.

 


Як доказ можна рахувати різницю між формою душі Джо, головного героя фільму, з формою душі його партнера по пригодам - 22. Хоча Джо-душа має форму тіла Джо, бо саме звідси вона походить , форма 22 неоднозначна, оскільки вона ще не знайшла своєї іскри. Хоча 22 свідомо ще не вибрала стати людиною, ніщо не заважає їй в результаті обрати як форму буття кота.

 


Це також пояснило б, чому тварини в мультфільмах «У пошуках Немо», «Рататуй», «Вперед і вгору» все розуміють і вміють думати. Отже, душі, потрапляючи в тварин, живуть нормально, як тварини. Однак коли душа, яка спочатку думала стати людиною, але в неї це не вдалось, усе закінчується тим, що вона стає дивною і впадає в екзистенційну кризу.

 


І це має сенс. Багато тварин Pixar мають надзвичайно людські проблеми. Особливо криза ідентичності є найбільш типовою. Це може відбуватись тому, що душа всередині тіла колись належала людині, або вона повинна була знаходитися всередині людини, і тому їхні занепокоєння нетипові як для тварин. Тому за допомогою цієї теорії «Душа» може вписатися у Велику теорію Pixar, яка гарантує зв'язок усіх фільмів компанії.

 


Вишенькою на торті залишається здатність споглядати можливість існування людських душ, які переносяться в неживі предмети. Такі предмети, як іграшки. І таким чином коло замикається, і останній мультфільм Pixar наразі пояснює походження свого першого анімаційного фільму «Історія іграшок». Іграшки оживають, бо в них залишились людські душі. І тому вони починають створювати правила, відчувають заздрість, дружити між собою і навіть закохуватися.

Джерело: Business Insider Spain

Читайте також:

Новини

Українці дивитимуться фільми Disney, Pixar і Marvel на оновленому онлайн-майданчику

Воля та Дісней домовилися про довгострокову співпрацю та підписали декілька контрактів на отримання новинок від студій Walt Disney, Pixar, Marvel, а також Lucasfilm і контент від 21th Century FOX, який тепер також належить Діснею, про це повідомив CUT Insight.

09.08.2020
об 17:55

Статті

КіноКалендар: «Історія іграшок» – піонер комп'ютерної мультиплікації

22 листопада на екрани США вийшов перший у світі комп'ютерний анімаційний мультфільм «Історія іграшок». Зібравши у світовому прокаті $ 373,5 мільйона (при бюджеті $ 30 мільйонів), він став найкасовішим фільмом 1995 року. Таким чином, рівно 25 років тому тріумфально розпочалася епоха комп'ютерних мультфільмів, а мультиплікаційний серіал «Історія іграшок» став одним з найуспішніших проєктів за всю історію мультиплікації.

22.11.2020
об 13:52

Новини

Український бокс-офіс: Мультфільм «Душа» в останній вікенд року завоював серця глядачів

За останні 15 тижнів вікенд 24 – 27 грудня став одним з найкращих. Загальний прибуток склав 15,82 млн гривень. 89% від загальної суми бокс-офісу поділили між собою два студійних голлівудських релізи і перший за майже два роки російський фільм.

30.12.2020
об 11:55

Новини

The Guardian пояснило, чому штурмовики у «Зоряних війнах» не можуть стріляти прямо

Незалежно від того, хто ви, ким працюєте і де живете, усі, хто хоч раз бачив «Зоряні війни», знають одне: штурмовики, а також солдати Галактичної імперії, які на вигляд створені із пластику, не можуть стріляти прямо. Це стає зрозумілим ще в епізоді «Зоряні війни IV: Нова надія», коли Люк і Хан рятують Лею від злих пазурів Дарта Вейдера і прориваються назад коридорами Зірки Смерті до Тисячолітнього сокола. Хвиля за хвилею штурмовики з’являються на кожному розі, але ніхто не може здійснити жодного пострілу, і вони падають, як доміно. Люк, Хан та Лея користуються викраденими гвинтівками штурмовика Е-11, тому прихильники Вейдера навіть не можуть уразити свою ж зброю.

10.01.2021
об 15:53