Трейлери та відео

Українсько-словацький серіал «Слов’яни» має хороший рейтинг за кордоном
В анімаційної стрічки «Віктор_Робот» з’явився офіційний трейлер

Історія саунддизайнера стрічок «Манк» та «Душа», який здійснив подорож у Старий Голлівуд

07.02.2021
об 16:22

Для двох своїх останніх фільмів Рен Клайс відтворив звучання 1940-х років, а потім уявив тональність життя до народження та після смерті.

Семикратний номінант «Оскара» дизайнер звуку Рен Клайс, який народився в Японії і в молодому віці переїхав до Північної Каліфорнії разом з батьками, наважився на подорож аж до Голлівуду 1940-х років та ефірного потойбічного світу під час роботи в якості керівника монтажу звука та перезапису мікшера для двох останніх його фільмів – «Манк» від Netflix та «Душа» від Pixar, у якому він встиг побути і звукорежисером.

 


Клайс дружив з режисером «Манка» Девідом Фінчером ще з підліткового віку і працював над усіма його проєктами. Вони познайомились, працюючи з режисером Джорджом Лукасом над фільмом «Двічі». Вони згадують ті часи, говорячи, що намагались триматися один одного, тому що були наймолодшими людьми у всій знімальній групі. Фінчер робив візуальні ефекти, а Клайс був художнім помічником.
Що стосується останньої роботи режисера, присвяченої витокам «Громадянина Кейна» 1941 року виробництва, Клайс говорить, що Фінчер хотів мати вигляд і звучання як чогось, що було створено на початку 40-х.

 


Щоб досягти тієї якості, якої вони прагнули, Клайс створював саундтрек за трьома вимогами режисера. Він намагався зробити його якомога первозданним, на кшталт сучасного фільму. Після чого вони разом із режисером взяли весь цей мікс і пропустили його через процес, який спільно назвали «ефектом патини», за допомогою якого зістарили увесь звук. Це зайняло багато часу, щоб зробити його старомодним у своєму звучанні. Фінчер хотів, щоб глядачі відчували, ніби вони переглядають фільм у старомодному кінотеатрі з відлунням. Це було похідним бажанням режисера. Він говорив, що необхідно, щоб фільм звучав як старий, «однотонно і паршиво», щоб складалося враження, ніби глядачі перебувають у кінотеатрі 40-х років.

 


Як частина цього останнього кроку, Клайс спроектував весь фільм у студії компанії Skywalker Sound, де він працював з 1999 року. У приміщенні висота стелі сягає близько 18 метрів, що створює справжнє відлуння. Тому команда звукового дизайну встановила всі мікрофони там, а потім додали це відлуння до фільму.

 


«Душа» Піта Доктера поставила зовсім інший набір завдань, оскільки фільм слідує за Джо – викладачем в оркестрі середньої школи, який мріє стати професійним джазовим музикантом. Він знаходився у двох дуже різних середовищах: спочатку в сучасному Нью-Йорку, а потім уявному царстві до та після життя. Клайс зізнався, що Докер знав, що хоче мати зовсім різну палітру звуку та музики для кожного з цих середовищ. Тож із самого початку команда знала, що це буде складний за своєю сутністю саундтрек, оскільки фільмів було практично два.

Клайс каже, що коли Джо провалюється крізь люк і потрапляє в інший світ. Він вирішив зобразити це дуже темне місце з часткою гумору, тому що, коли душі переходять у цю іншу форму свого існування, замість того, щоб померти від якогось жахливого звуку, дизайнери зрештою ще й додали комічне звучання жучка.

 


Проте коли Джо намагається втекти назад на землю, герой потрапляє у світ до життя, спокійне середовище, де молоді душі знаходять свої особистості. Клайс говорить, що на той момент у фільмі Піту Доктеру було дуже важливо, щоб завдяки персонажу Джо глядачі почувались у безпеці і відчували, що це дуже розслаблююче живе середовище, яке не може мати або представляти будь-яку форму небезпеки чи щось схоже.

З урахуванням цієї мети композитори Трент Резнор та Аттікус Росс, які також створювали музичний супровід до «Манка», пішли в основному з дуже піднесеною синтетичною партитурою. Тоді Клайс вирішив обробляти цю область органічними звуками з пшеничного поля, дитячими голосами та звучаннями, які були досить простими та зрозумілими, і все ж таки викликали це відчуття перебування поза природою звичайного існування.

Джерело: The Hollywood Reporter

Читайте також:

Новини

Атмосфера 30-х років у фільмі «Манк» від Netflix

У мережі зявились перші кадри нового фільму «Манк», виробництвом якого опікується Netflix. Знімає його режисер Девід Фінчер за сценарієм свого батька. У головних ролях Гері Олдман, Аманда Сайфрид, Лілі Коллінз, Том Пелфрі.

08.09.2020
об 15:28

Новини

Український бокс-офіс: Мультфільм «Душа» в останній вікенд року завоював серця глядачів

За останні 15 тижнів вікенд 24 – 27 грудня став одним з найкращих. Загальний прибуток склав 15,82 млн гривень. 89% від загальної суми бокс-офісу поділили між собою два студійних голлівудських релізи і перший за майже два роки російський фільм.

30.12.2020
об 11:55

Новини

Непереборний оптиміст: 5 комедій з Ештоном Кутчером

Він народився у звичайній робочій родині, мав стати інженером-біохіміком та пережив тяжкі душевні переживання через здоров’я тяжко-хворого брата. Він безліч разів намагався здатись, проте доля давала йому знак, що все не просто так. Проте усі жахливі потрясіння та фантастичні збіги обставин, які стались у житті Ештона Кутчера лише вели його до кар’єри видатного комедійного актора та успішного продюсера. Сьогодні, 7 лютого, він відзначає свій День народження, швидше всього зі своєю дружиною, яка родом з України, а ми в свою чергу можемо приєднатись опосередковано до свята, переглянувши один з його комедійних фільмів.

07.02.2021
об 10:35

Статті

КіноКалендар: «Ганна та її сестри» – сімейний фільм Вуді Аллена

7 лютого 1986 роки відбулася прем'єра фільму «Ганна та її сестри», який вважається одним з найуспішніших кінопроєктів Вуді Аллена. Стрічка розповідає історію трьох сестер: Ганни, Лі та Голлі, а також інших членів їхньої великої родини. Вона була відзначена численними кінонагородами і, зібравши в прокаті понад 40 мільйонів доларів, стала найбільш фінансово успішним фільмом Вуді Аллена на той час.

07.02.2021
об 12:45