Трейлери та відео

«Крихітка зомбі» виходить в український прокат
13 серпня в український прокат виходить драма «В очікуванні варварів»

Форум «Продакшн в Україні»: Два дні корисного контенту від ТОП-продакшнів

24.07.2020
об 15:11

Сьогодні, 24 липня, о 18:00 розпочнеться Форум «Продакшн в Україні». Про програму першого дня ми розповіли вчора. Нині хочемо познайомити вас з темами та спікерами другого дня.

Вечір суботи на відміну від п'ятничного має більш рекламний характер. Так, за пів години лектори мають презентувати один зі своїх проєктів, останніх років, і на його прикладі поділитися успішними кейсами. Відкриватиме другий день Форуму «Продакшн в Україні» продюсерка компанії The Matini Shot Яніна Суліма. Вона розповість про те, як зняти соціальний ролик про проблеми ЛГБТКІ-спільноти в Україні. Кілька років тому українська продакшн компанія The Martini Shot створила резонансний кліп для гурту Shuma про булінг ЛГБТКІ-дітей у Білорусі. Під час свого виступу продюсерка розповість про етапи цього продакшену, особливості його запуску та реалізації.

«У рамках рекламної части я вирішила говорити про те, що близько мені. Проєкт знімався в вертикальному форматі – це його унікальність. Це перший у своєму роді вертикальний фільм і в контексті нього, планую розповісти про труднощі, з якими нам довелося мати справу, враховуючи новий формат. І другий такий важливий момент – соціальна місія ролику. Як вона розкривається у новому форматі та впливає на глядача. Трохи розповім про те, які в нас були упередження, побоювання і як це в результаті спрацювало», – розповіла про свій майбутній виступ ЯНІНА СУЛІМА.

Наступною спікеркою рекламного дня стане засновниця та виконавча продюсерка продакшн компанії Colorfilm Яна Картун. За 10 років існування у кейсі Colorfilm є успішно реалізовані проєкти для таких брендів, як «Оболонь», Nestle, OLX, «Балтика», «Ельдорадо», Life, «Тетрапак», Somersby та багато інших. За останній рік найбільш знаковими проєктами для продакшну Яни стали Moon та EVA STORIES. Під час свого виступу Яна Картун розповість саме про EVA STORIES. Це відео тільки-но з'явилось в Instagram, миттєво стало вірусним. Цікаво, що для багатьох було несподіванкою дізнатися про те, що над створенням проєкту про єврейську дівчинку Єву Хейман, яка вела щоденник з окупованої нацистами Угорщини, займалась українська продакшн-студія Colorfilm. Продюсерка вебсеріалу Яна Картун під час свого виступу розповість про етапи створення EVA STORIES і про роботу з новими форматами професійної зйомки.

Продовжить тему професійного фільмування продюсерка, режисерка та співзасновниця FAMILY Production Анастасія Буковська виступом «Тисяча і один нюанс великих зйомок». Тут варто відмітити, що у FAMILY Production є власний кінодепартамент. В його активі кілька повнометражних фільмів, які зняті в ко-продакшні з Німеччиною. Крім того, компанія створює відеоконтент – музичні ролики та рекламу для McDonald’s, Diesel, Vodafone, Dior, Philips та інших світових брендів. У 2018 році реклама Diesel, для якої FAMILY займалася продакшн-сервісом, отримала три Канських леви.

«Відчайдушні часи потребують сміливих дій. За останні місяці рекламний ринок змінився, тож продакшни мають навчатися робити більше, меншими силами та шукати нестандартні, креативні рішення для реалізації завдань клієнта», – прокоментувала нюанси сучасних комерційних зйомок АНАСТАСІЯ БУКОВСЬКА.

З учасниками Форуму продюсерка FAMILY Production поділиться досвідом у налогодженні багаточисельних процесів під час великих зйомок: що необхідно врахувати перед початком, кому та які задачі делегувати і як запобігти можливим факапам.

Звісно, на захід прийдуть й ті режисери, які мають амбіції та бажання працювати у сфері створення комерційного відео. У цю нішу кіноіндустрії не так легко потрапити, вважає наступний спікер, засновник і продюсер Toy Pictures Дмитро Суханов, який сформулював тему свого виступу так: «Як хотіти, але не стати рекламним режисером та продюсером».

«Я розповім молодим режисерам, як їм потрапити в рекламу. Для початківців цей місточок в кіно існує, а у комерційних роликах ні. Тож, крім розповіді про те з чого почати, як реалізуватися і здобути репутацію, ми ще зробимо анонс конкурсу молодих режисерів, який незабаром запустить Toy Pictures», – поділився планом свого виступу ДМИТРО СУХАНОВ.

Карантин спочатку скасував стратегії довгострокового планування, згодом змінив темп життя, не виключенням стали і продакшн-студії. Тож продюсер PSB films Белла Терзі під час свого виступу на тему «How to shoot in quarantine» розповість, як адаптуватися до непередбачуваних умов та організувати якісний знімальний процес навіть у час, коли неможливо щось спрогнозувати.

У комерційних зйомок є багато нюансів і ще більше відповідальності, більша частина якої лягає на плечі продюсера. Цей учасник процесу фільмування роликів бере на себе зобов'язання перед клієнтом за те, щоб результат творчої групи відповідав сподіванням замовника. Часом це буває дуже складно, тож продюсер NO STARS Іван Крутоус вийде до аудиторії Форуму з темою «Як керувати зграєю саранчі в умовах палаючих ліктів». Цей спікер привідкриє завісу темної сторони діяльності продюсера.

«На мій виступ не варто приходити тим, хто має романтичні сподівання стосовно професії, адже я розповім, чому не варто ставати продюсером. Якщо ж вже стали ним, то – як дивитися в плейбек, коли з грудей визирає спис», – іронізує стосовно свого виступу ІВАН КРУТОУС.

Будь-який знімальний процес закінчується постпродакшном. Наскільки успішним він виявиться залежить від купи дрібничок під час продакшну.

«У багатьох продюсерів є ілюзія – все можна виправити на постпродакшні. У дійсності ж, якщо напочатку щось зроблено не правильно, виправити це на постпродакшні часом неможливо. Результат залежить від співпраці продакшну та постпродакшну. Тема їхньої взаємодії сьогодні напрочуд актуальна», – пояснив спікер суботнього вечора, продюсер Gvardiya Production House ОЛЕГ КОШОВИЙ.

Його темою «Post VS Production. Взаємодія департаментів поста та продакшена в рамках однієї компанії», в межах якої учасники Форуму розглянуть приклад проєкту TRUFALIE, завершиться лінійка виступів українських фаундерів та відеомейкерів. Після чого розпочнеться панельна дискусія щодо питань і проблем продакшена, ефективності та оптимізації процесів. У цій частині заходу візьмуть участь VMLY&R - CEO/CD Дмитро Барскуков, засновник та творчий керівник isdgroup Віктор Шкурба, Регіональний виконавчий креативний директор, України та Центральноії Азії  BBDO Ukraine Анже Йереб, співвласник/продюсер Coffee Post Дмитро Данілов, маркетинг-директор Metro Cash & Carry Антон Жорін, CEO/Producer Esse Production House, Голова Наглядової ради Асоціації рекламних продакшенів України Віталій Шереметьєв, співвласник та виконавчий продюсер TOY Pictures Анна Варро. Модеруватиме цю частину заходу продюсерка, режисерка та співзасновниця Family Production Анастасія Буковська.

Нагадаємо, форум «Продакшн в Україні» організовує Molodist Kyiv International Film Festival сумісно з Film Industry Association of Ukraine та CPAU – Commercial Productions Association of Ukraine. Варто зазначити, що івенти, орназовані Асоціацією кіноіндустрії, завжди викликали інтерес і ставали своєрідним початком нового витка в кіножитті країни.

Читайте також:

Новини

У США скасували серпневий реліз «Тенета»

Студія Warner Bros. офіційно заявила про скасування прем'єри «Тенета» в США, яка мала відбутися 12 серпня. Нової дати релізу наразі немає.

21.07.2020
об 11:35

Новини

Український кінопрокат – 2020: заробітки зими та втрати карантинної весни

За три, точніше два з половиною, місяці 2020 року на екрани українських кінотеатрів вийшли 67 стрічок, не рахуючи двох добірок і фестивалів. Прокат іще 17 фільмів тривав із 2019-го: чотири з них увійшли до топа найкасовіших за звітний період, а два – сумарно принесли понад $2 млн.

20.07.2020
об 16:57

Новини

«Вакуум» візьме участь у програмі New Horizons Studio+

Український повнометражний фільм «Вакуум» відібрано до участі в одинадцятій сесії програми New Horizons Studio+. Участь у ній дозволить розробити якісну міжнародну стратегію для успішного фестивального і комерційного релізу фільму. Програма New Horizons Studio+ створена для режисерів та продюсерів, які розробляють свій перший чи другий повнометражний фільм. Навчальні блоки сесій складаються з воркшопів та лекцій, що стосуються різноманітних аспектів просування та розвитку стрічки.

22.07.2020
об 19:02