Трейлери та відео

Частину бокс-офісу «Номерів» спрямують на благодійність
В українських кінотеатрах покажуть «Людський голос» Педро Альмодовара

Аґнєшка Голланд: «Я щаслива, коли стрічки торкаються серця глядача»

04.11.2020
об 17:36

Стрічка «Шарлатан» - нова робота відомої польської режисерки Аґнешки Голланд. Картина стала фільмом-закриттям 11-го Одеського міжнародного кінофестивалю. В рамках заходу режисерка провела майстер-клас, під час якого розповіла про свою роботу, чому її так цікавить тема диктаторів і тоталітаризму та як критики відносяться до жінок, які створюють фільми.

Аґнєшка Голланд – відома польска режисерка. За свою кар’єру вона спродюсувала та написала понад 30 фільмів. Режисуру Голланд вивчала у Празькій школі кіно й телебачення FAMU, а потім працювала асистенткою режисерів Кшиштофа Зануссі та Анжея Вайди. Для їх фільмів вона також написала декілька сценаріїв. Її режисерський дебют «Провінційні актори» був відзначений на Канському кінофестивалі 1979 Міжнародним журі кінокритиків.

У 2017 році Аґнєшка Голланд приїздила в якості почесної гості на Одеський міжнародний кінофестиваль, а також представила глядачам свою роботу «Слід звіра» та отримала «Золотого Дюка» за внесок у кіномистецтво.

Під час сесії Q&A на цьогорічному ОМКФ режисерка здебільшого говорила про свою творчість та трішки про карантин.

«Під час карантину я практично не покидала свого заміського будинку. Це була справжня відпустка. Майже весь час я розмірковувала над тим, що дійсно важливо для мене. Мої роботи – це мій особистий досвід. Я відчуваю свій обов’язок повернутись до розповідей про тоталітарний режим та комуністичних лідерів. Хочу показати, наскільки актуальні деякі ці механізми для сучасного світу. Ми повторюємо шаблони та помилки минулого, однак не до кінця розуміємо, наскільки важливі наслідки цього. Мені здається, що можливість передивитись ситуацію з відстані дозволяє краще зрозуміти сьогодення. Для мене історія – це не минуле, а те, що може бути актуальним нині», - зазначила під час свого майстер-класу АҐНЕШКА ГОЛЛАНД.

Вона порівняла створення та випуск фільму з «випуском» власної дитини у великий світ та зазначила, що під час фільмування завжди дає простір для акторів і не вказує, що і як артистам слід робити, адже хоче, аби вони привнесли в картину щось своє, особисте та унікальне. Також Аґнешкп розповіла про те, чому жінці важче реалізуватись у професії режисера.

«Жінці-режисеру складніше у кіноіндустрії. Їй постійно потрібно бути цікавішою, кращою, успішнішою, ніж чоловіку-режисерк. Вона повинна постійно виходити з зони комфорту. Кінокритики також більш критично відносяться до жінки, яка знімає фільм. Деякі зауваження можуть навіть бути особистими. Однак зараз можна побачити і позитивні зміни, адже жіночий голос починають чути», - сказала АҐНЕШКА ГОЛЛАНД.

Вона зазначила, що відчуває себе щасливою, коли розуміє, що її робота торкається до серця глядача.

«Рік тому, після прем’єри стрічки «Ціна правди» була змістовна реакція від ЗМІ та глядачів. Фільм актуальний та сучасний, адже опис голодомору – це злочин проти людяності і його можна порівняти з іншими злочиними діями диктатур. Це стало причиною розслідувати цю історію та її наслідки, а також вплив на Україну», - сказала АҐНЕШКА ГОЛЛАНД.

 

Також режисерка розповіла ще багато цікавого про свою творчість, кар’єру та картини. Пропонуємо увазі читачів повне відео майстер-класу заходу.

 

Джерело: Пресслужба ОМКФ

Читайте також:

Новини

Рой Андерссон: «Жартувати про елементи повсякденності, на табуйовані теми – це цікаво»

Шведський режисер Рой Андерссон розповів про своє становлення, чому обрав кар’єру в кіногалузі, а не живописі, торкнувся теми віри й забобонів, а також про відчуття суму через отримання нагород і не тільки.

28.10.2020
об 16:11

Новини

Юлія Сінькевич: «Наступного року мені б хотілося все ж повернутися до традиційного формату ОМКФ»

Що чекає фестивальну індустрію у майбутньому? На це та інші питання відповідала генеральна продюсерка Одеського міжнародного кінофестивалю Юлією Сінькевич. Під час прямого ефіру модераторка зустрічі, співзасновниця DzygaMDB та виконавча директорка Української кіноакадемії Анна Мачух запропонувала Юлії поділитися досвідом проведення ОМКФ у гібридному форматі з акцентом на онлайн, а також розпитала, як змінилися умови співпраці з правовласниками та як ситуація в цілому.

02.11.2020
об 16:11

Новини

Галина Безрук розповіла про найбільший стрес в акторській професії

Нині в Україні активно фільмують ситком «Будиночок на щастя». Склад акторів проєкту залишився незмінним. Назар Задніпровський у ролі Василя, Віталіна Біблів у ролі Люби та Максим і Маша у виконанні Кості Войтенка та Галини Безрук. У третьому сезоні глядачі побачать розставання героїв та дізнаються про конфлікти між ними. У кожного з акторів за плечима – чимало ролей, але вони, як і звичайні люди, мають свої страхи та речі, які вони не люблять робити. Наприклад, Галина Безрук у перерві між сценами зізналася, що не дуже любить проходити кастинги.

08.10.2020
об 18:26

Інтерв'ю

Беатріс Крюгер: «Академія та деякі режисери не хочуть визнавати кастинг-директорів»

Локальні кастинги для декількох фільмів Бондіани, співпраця з Вуді Алленом, Весом Андерсоном, Спайком Лі, Томом Тиквером та іншими відомими режисерами – лише частина того, що встигла зробити за час своєї кар'єри кастинг-директорки Беатріс Крюгер. Крім того, вона входить до складу Американської академії кіномистецтв (так-так, тієї, що роздає «Оскари») і може похизуватися ще цілою низкою регалій та досягнень. Наприкінці серпня Беатріс Крюгер запросили як лекторку на Форум кастинг-директорів – галузеву подію, де обговорювалися контроверсійні питання галузі. На лекції Беатріс розповіла про роботу кастинг-директора на міжнародних ринках і конфлікт інтересів при суміщенні професій кастинг-директора й агента. Проблема існує й на українському ринку. Під час інтерв'ю ми поговорили з Беатріс про те, чому бути кастинг-агентом погано, про роботу з відомими режисерами, особливе ставлення до акторів-зірок і боротьбу за визнання кастинг-директорів професійною спільнотою.

09.10.2020
об 17:25