Трейлери та відео

Катрін Денев: "Треба бути, а не казатися"
Генпродюсер ОМКФ Юлія Сінькевич про фестивальне свято та продюсерські будні.

Форум «Продакшн в Україні»: Продюсери та режисери зберуться на Даху Kooperativ

23.07.2020
об 19:27

Вже завтра розпочнеться Форум «Продакшн в Україні», який проходитиме упродовж двох днів на Даху Kooperativ. Подія створена для тих, хто вже працює у продакшені або прагне будувати кар’єру, створюючи кіно та рекламу. Після виступів спікерів, які поділяться досвідом та реальними кейсами ТОП-продакшенів, у неформальній атмосфері проходитиме нетворкінг та Drink party з DJ-сетом. Ось так легко та невимушено може народитися ком’юніті професіоналів для майбутніх проєктів.

 

Організатори Форуму «Продакшн в Україні», який розпочнеться 24 липня о 18:00, підготували для учасників заходу насичену та різноманітну програму. В перший день на гостей Форуму чекатимуть 5 виступів та дискусійна панель. Кожен спікер упродовж 30 хвилин тезово викладе основні моменти своєї доповіді.

Програма вечора розпочнеться темою «Підготовка до пітчу», яку розкриє кінопродюсерка, членкиня Української кіноакадемії Наталія Лібет, яка має багатий досвід у сфері спільного виробництва, інвестицій та фінансів. Жінка здобувала знання, працюючи в міжнародних компаніях.

 

«Я обрала саме цю тему, тому що початок роботи з фільмом, тобто розробка проєкту, його осмислення, знаходження основного меседжу й теми та їх поглиблення, оцінювання фінансових параметрів, визначення та націлювання саме на свою аудиторію, включаючи глядача й професійну кіноіндустрію – національну й міжнародну, фінансову та фестивальну й дистриб’ютивну – це й є один з ключових моментів початку тривалої подорожі з режисером і командою. Як почнете, як усе – от реально усе – продумаєте, так й будете йти далі. Початок – це неймовірно стратегічний момент!», - зазначила НАТАЛІЯ ЛІБЕТ.

 

Під час свого виступу спікерка розповість як підготуватися до національного та міжнародного пітчу та зробити ТОПову презентацію. Її рекомендації допоможуть захиститися та оформити пакетування так, щоб отримати фінансування. Цією інформацією має володіти кожен продюсер, який хоче звернути увагу на свій проєкт не тільки на національному, а й на міжнародному рівні.

Наступною темою, яку розглядатиме продюсерка та режисерка, співзасновниця FAMILY Production Анастасія Буковська, стане «Бульмастиф. Подвійний дебют рівних можливостей».

 

«В українському кіновиробництві є два вічних питання: «як потрапити до продакшена» та «як знайти нових людей у продакшн». І, здається, вирішення є очевидним — просто звести перших і других один з одним. Але не все так просто. Без знімального досвіду кандидатів розглядати не хочуть, але, де їм його набратися, якщо ніхто їх не бере? Тож ми разом із Українським культурним фондом запустили новий тип кіноосвіти у країні — практичний лекторій зі створення короткометражного фільму. Майданчиком для цього стали зйомки мого режисерського дебюту «Бульмастиф». Під час виступу хочу розказати, як ми підписалися на цю величезну авантюру, спільними зусиллями з новобранцями-стежерами зняли справжнє кіно, та чому це найкрутіший для продакшену спосіб знаходити «нову кров», - прокоментувала АНАСТАСІЯ БУКОВСЬКА.

 

Тут варто зазначити, що у FAMILY Production є власний кінодепартамент. В його активі кілька  повнометражних фільмів, зняті в ко-продакшні з Німеччиною. Крім того, компанія створює відеоконтент – музичні ролики та рекламу для McDonald’s, Diesel, Vodafone, Dior, Philips та інших світових брендів. У 2018 році реклама Diesel, для якої FAMILY займалося продакшн-сервісом, отримала три Канських леви.

Після того, як учасники Форуму дізнаються все про тонкощі подвійного дебюту продюсер Toy Cinema Дмитро Суханов розповість про маркетинг та промо авторських фільмів в Україні.

 

«Опираючись на реальний кейс фільму «Мої думки тихі» я розберу просування авторських фільмів», - сказав ДМИТРО СУХАНОВ.

 

Стрічку «Мої думки тихі», просуванням якої займалась компанія Toy Cinema, за перші вихідні прокату переглянуло 29 тисяч глядачів, а загальні касові збори за 5 тижнів трансляції на 91 екрані склали 9,4 млн грн. Тож Дмитро Суханов знає, як привести глядача саме на ваш фільм.

Потім до слухачів знову повернеться кінопродюсерка та членкиня Української кіноакадемії Наталія Лібет. Кіно, просуванням якого вона займалась, потрапляло до номінацій «Золотої Дзиґи», отримувало нагороди від Канського кінофестивалю, у рамках якого також відбувались світові прем’єри фільмів. Під час другого блоку свого виступу на тему «Школа молодого продюсера «Місце зустрічі – Київ» Наталія розповість про новий проэкт, та як до нього приєднатися.

Підсумковою темою вечора стане доповідь «Як потрапити у міжнародний проєкт. Кастинг в епоху карантину». Протягом години два досвідчених кастинг-директори Ніка Бондар та Павло Макарченко ділитимуться інсайтами, які допоможуть потрапити до омріяного проєкту.

 

«Під час карантину багато кастингів проходили онлайн. На мою думку, вкрай важливо донести до всіх учасників процесу, як це відбувається. Як найбільш оптимально та швидко все влаштувати, починаючи від акторів і закінчуючи продюсером, режисером, агенством і клієнтом. І звісно ж, всі актори хочуть знати, як потрапити у міжнародний проєкт. На цій темі добре розуміється Ніка. Вона під час виступу й поділиться необхідними кейсами. До речі, вже є успішні приклади вдалого проходження кастингу в міжнародний проєкт в епоху карантину. Наразі це дуже актуально», - розповів ПАВЛО МАКАРЧЕНКО.

 

Підсумком першого дня стане дискусійна панель за темою: «Зміна формату дистриб’юції фільмів в наслідок кризи спричиненої Covid-19. Тенденції, перспективи та виклики», яку модеруватиме Андрій Алферов. Серед учасників дискусії:

  • продюсерка Esse Production House та MaGiKa-film Ольга Бесхмельніцина,
  • маркетинг директорка Solar Media Entertainment Олександра Миколишин,
  • продюсер компаній «Кінороб» та «Анімаград» Єгор Олесов,
  • директорка з планування дистриб’юційної компанії «Своє кіно» Ольга Скріпачьова,
  • керівник департаменту з управління контентом OLL.TV Єгор Домбровський.

 

Нагадаємо, форум «Продакшн в Україні» організовує Molodist Kyiv International Film Festival сумісно з Film Industry Association of Ukraine та CPAU – Commercial Productions Association of Ukraine. Варто зазначити, що івенти, орназовані Асоціацією кіноіндустрії, завжди викликали інтерес і ставали своєрідним початком нового витка в кіножитті, тож реєструйтесь і приходьте на захід, щоб рухатись і розвиватись у дусі часу.