Victory Generation Life Cinema
В УКРАЇНІ ЗАВЕРШУЮТЬСЯ ЗЙОМКИ ТРИЛЕРА «ОСТАННІЙ КРОК»
96
innovaeditor/assets/News/ostanniy-krok.jpg

В українських Карпатах та в Києві тривають зйомки трилера «Останній  крок».  Стрічка  розповість  про  серійного  вбивцю, який  влаштував  собі  спокійну  старість  у  будиночку  на  березі мальовничого гірського озера, де він живе на самоті. Та одного разу  поряд  з  його  помешканням  трапляється  нещасний  випадок – дівчина розбивається на мотосанях. І кілер, для якого вбити людину  було  буденною  справою,  вперше  рятує  чиєсь  життя. Ініціатором зйомок стрічки в Україні був продюсер Оліас Барко. Прем’єра фільму запланована на наступний рік. Його прокатом по  всьому  світу  займатиметься  компанія  Universal.

 

Окрім України, зйомки фільму проходитимуть у Канаді та в США. Прем’єра запланована на 2019 рік. Як зазначає продюсер стрічки Олег Герман, це має бути максимально  реалістичне  й  правдиве  кіно  з невеликою  кількістю  комп’ютерної  графіки,  але  в  сценах  з вовками  вона,  звичайно,  дуже  допомогла.

«Останній крок» частково перегукується з «Леоном-кілером». І не тільки тим, що головну роль в обох кінокартинах виконує один і той самий актор. За словами Олега Германа, сам Жан Рено дуже відкритий, організований і справляє враження справжнього аристократа. Він – гурман у всьому. Фільм  знімається  англійською мовою. Це рідна  мова для виконавиці головної  жіночої ролі Сари  Лінд.  Жан  Рено, що  зіграв протагоніста,  також досить часто знімається в англомовних стрічках. А  от вітчизняних акторів, що  вільно володіють англійською, як розповіла лінійний продюсер Ганна Конік, довелося добре пошукати. Одним із таких став Ігор Цишкевич, який тривалий час жив у Америці і є носієм мови. Так само і актор з України Роб Фельдман.

Також   у   кінокартині   грають   Джо   Андерсон   (серіал   «Ганнібал»),   Девід   Гаязі   («Інтерстеллар»),   а   також   Франсуа   Гетарі   («Вбивства в  аббатстві  Сент-Уен»).

 

Жан Рено:

Сюжет фільму зачепив мене атмосферою відчуженості. Озеро, ліс навкруги – і знову самотність. Мені подобаються персонажі такого типу. Цей хлопець – найманий вбивця Генрі – такий же одинокий, яким був і Леон. Тож мене привабила насамперед самотність цього персонажа перед своєю долею.

Я був неймовірно вражений, побувавши в Карпатах: вони надзвичайно красиві! Так, під час зйомок було дуже холодно, але кожного ранку ми спостерігали магічний ліс. Природа Карпат – просто прекрасна! Усі українці, з ким ми спілкувались під час зйомок, дуже тепло до нас ставилися, і я  справді  почувався  щасливим.  Я  сподіваюся,  що ми зможемо знайти тут ще якісь нові проекти, адже країна та люди надзвичайно відкриті.

 

Сара ЛиндВиконавиця головної жіночої ролі Сара Лінд:

Працювати над фільмом в дуеті з Жаном Рено – справжнє задоволення. Він  дуже  інтелігентний,  відкритий  і душевний  як  у  кадрі,  так і в перервах між зйомками. Справжній джентльмен.

Також великим  відкриттям  для  мене  стала  сама  Україна.  Я  виросла в канадських горах. І ваші Карпати дуже нагадують мені батьківщину: такі ж лісисті й мальовничі. Природа ваших гір дуже надихає.

Перед  кожним   знімальним   днем   майже   три   години   я   проводжу з гримерами.  Мені  накладають  штучні  подряпини  на  руки,  плечі й голову. Цього часу більше ніж достатньо для того, аби максимально сконцентруватися  на  своїй  ролі.

 

 

Режисер і сценарист Фредерік Петіжан:

Українські кінопрофесіонали неймовірно енергійні. Вони надзвичайно прагнуть виконати свою роботу найкращим чином. Я дуже непроста людина в роботі. Та незважаючи ні на що, уся команда працює дуже злагоджено. Частину фільму ми знімали на березі карпатського озера Синевир. Пейзажі в цих місцях ідеально збіглися з тими, що я собі уявляв, працюючи зі сценарієм. Враження від цих місць не зіпсували навіть тривалі морози.

 

 


Оператор   Тьєррі   Арбоґаст:

Протягом  своєї  35-річної  операторської  кар’єри я працював над фільмами в різних країнах – від Китаю до США. Наразі це вже другий фільм, який я знімаю в Україні. Ваші кінопрофесіонали і кіно- студії демонструють дуже достойний міжнародний рівень. Для «Останнього кроку» ми обрали холодну палітру:  зробили  сніг     білішим,  а  лісисті  гори – чорнішими. Такі контрасти підкреслюватимуть психологічну напругу  цього трилера.

Як і багато  інших  своїх  робіт,  «Останній  крок» я знімаю на цифрову камеру. Я  дуже  радію,  що світ так активно перейшов на цифрові технології і полишив плівку в минулому. Звичайно, я без проблем міг би зняти стрічку й на 35-мм, проте в такому разі довелося б іти в лабораторію, щоб побачити результат зйомок. А цифра надає таку можливість одразу. Ще на  початку  90-х  років  я не міг дочекатися, коли ж цифрові технології за своєю якістю зрівняються з плівкою.

 

Матеріал підготував Антон Філатов